Apropå vita plaststolp - varför finns det inte bruna..

Tabitha

Trådstartare
.. eller finns det? Dessa plastbitar är ett otyg i sig tycker jag, men de är ju faktiskt användbara ibland.. :angel: Tycker dock de vita är så fruktansvärt fula - bruna/gröna eller svarta ger åtminstone ett lite mer dämpat intryck. Någon som vet?

Sv: Apropå vita plaststolp - varför finns det inte bruna..

Bole produkter har gröna plaststolpar. Dom skickar man efter såvida man inte bor nära deras affär.

Aha! :idea: Det skall jag faktiskt ta och göra då - tack för tipset!

det finns gula också,men jag har ingen aning om var man kan köpa dom....

Det kanske vore idé att kontakta tillverkna av dessa stolpar med så att man kan få nya färger. Grönt och brunt är ju rätt så jordnära färger och borde väl vara väl lämpade stolp/stängselfärger som smälter in i miljön.

Svarta (el om det är mörk bruna) finns iaf. Hemma klubben har sådana staket.

Captured_2006-12-20_00063.jpg

http://www.mjolbyhastcentrum.se/galleri/albums/blandat/Captured_2006-12-20_00067.jpg
http://www.mjolbyhastcentrum.se/galleri/albums/blandat/Captured_2006-12-20_00069.jpg

Senast ändrad av en moderator:

Stolparna ska ju även kunna ses av hästen.
Bästa färgen för det är grön eller orange av vad jag förstått...
Och grön går väll ann men orange...

Frågan är bara var man ska dra gränsen... snyggt för vårt öga, eller praktiskt för hästens?

Liknande trådar

Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 508
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 393
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 713
Senast: Enya
·
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag gjorde recap av mitt kärleksliv här i dagboken för ett tag sen utelämnade jag såklart en massa personer som av en eller annan...
Svar
0
· Visningar
638
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama