Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Apropå vita plaststolp - varför finns det inte bruna..
.. eller finns det? Dessa plastbitar är ett otyg i sig tycker jag, men de är ju faktiskt användbara ibland.. Tycker dock de vita är så fruktansvärt fula - bruna/gröna eller svarta ger åtminstone ett lite mer dämpat intryck. Någon som vet?
Sv: Apropå vita plaststolp - varför finns det inte bruna..
Det kanske vore idé att kontakta tillverkna av dessa stolpar med så att man kan få nya färger. Grönt och brunt är ju rätt så jordnära färger och borde väl vara väl lämpade stolp/stängselfärger som smälter in i miljön.
Juridik & Ekonomi
Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;)
Jag är i 30-års ålder och lever...
Juridik & Ekonomi
Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
Hundträning En annan sak vi gjorde var att åka till något ställe där det var mycket folk. Vi körde till en park som hade parkering nära. Då blev det...
Hästmänniskan Det går bra med provridning. Känns ju som att vi inte kommer kunna åka till en bokad idag pga vädret. Och så fick jag precis mess om att...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.