Apropå igelkottar...

Sv: Apropå igelkottar...

Snutte va sööt :love:

En sån har min sambo kelat med.. Inte helt nykter kanske, och inga loppor fick han heller ;)

Jag sprang på sötisen idag igen. Den gick omkring på tomten och såg allmänt förvirrad ut. Jag ställde ut en skål vatten och lite kattmat till den, vet inte om den uppskattade det. :D

Senast ändrad:

Haha, tur att han inte fick några loppor. ;) Fast de går visst inte från igelkott till människa om jag förstått saken rätt?

Jag höll förresten i ovanstående kotte igår. Den hade rullat ihop sig mitt på vägen så mamma kom inte fram till bilen, så jag fick komma till undsättning och flytta den (det var för övrigt då jag tog bilderna). Jag hade visserligen handskar på mig, men jag har inte heller märkt av några loppor. ;)

hade ju visserligen varit rätt åt honom när han kelar med en ofrivillig kotte :smirk:

Vet faktiskt inte hur det är med det? Vissa djur smittar väl till människor?

Ja, iofs. :cool:

Jag har ingen aning om hur det är med andra djur, men jag har för mig jag läste någonstans för bara någon vecka sedan att kottarnas loppor helst stannar på kottarna.

Dom är så bedårande!:love:

Såg min första igelkott för ungefär en månad sen, när jag var i Öjebyn!:D
Tyvärr finns inte dom där sötnosarna i Kiruna:(

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 183
Senast: Maniac123
·
IT & mobiler Jag håller på med ett kreativt projekt där jag har behov av några bilder. Själv har jag god tillgång på egna foton, men just detta...
Svar
0
· Visningar
416
Senast: Myrten
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 617
Senast: Enya
·
Hemmet Hej, Undrar om någon här har koll om man kan ställa en fristående mikrovågsugn i överskåp? Jag har ingen mikro i mitt kök idag och har...
Svar
16
· Visningar
2 297
Senast: cewe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama