Sv: Apotek

vetranquil är det jag ska ha (tror jag har inte receptet här)
Ger man det någon dag före man ska ha den lugnande efekten, eller fungerar det direkt? Fungerar det bra?

Man ger det ca 30 - 45 min innan. Fungerar kanon på vissa hästar, inte alls på andra. Samma sak med hur länge det håller i osv.

Synd- för det fungerade ju enkelt... Nu i somras när min årshingst blivit helt förvildad på 5 v så gav jag sedalin för att kunna få på en grimma... Det fungerade bra och var ju ganska dyrt så jag tror ju inte att man använder det på sig själv...Eller iofs- den siste idioten är ju inte född ;)

Min vet ringde in detta receptet o såg till att det fanns på plats. Sedan hade de ändå problem att hitta licensen sen så jag säger också SUCK!

KL

Jag har fått licenspreparat direkt skickade till mig från SVA. Lotagen gällde det då. Vet ringde in beställningen och leveransen skedde till mig.
Kanske var det en special?

Har fått flera andra preparat som ej lagerförs av apoteket hemskickade på samma sätt. Samma pris gällde. Smidigt om preparatet ej behövs samma dag.

Liknande trådar

Kropp & Själ Det finns säkert 100 sådana här trådar redan. Men jag behöver lite stöttning. Jag ska opereras den 30e, alltså nästa torsdag. Och jag är... 4 5 6
Svar
115
· Visningar
6 929
Senast: SiZo
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar... 2
Svar
27
· Visningar
3 236
Senast: Hazel
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
15 201
Senast: Johanna1988
·
Kropp & Själ Ok varning för triggande ämne kanske, men känner att jag behöver bolla mina tankar. Har nog alltid eller iaf sedan väldigt ung ålder... 2
Svar
20
· Visningar
2 034
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka