F
Fruentimber
Hundlatrintunna har jag aldrig någonsin sett, låter Stockholmskt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sådana där har jag aldrig sett häromkring.
Finns i allafall även i en liten VärmlandskommunHundlatrintunna har jag aldrig någonsin sett, låter Stockholmskt.
Nu vet jag inte var du bor, men jag roade mig med att googla "hundlatriner" (jag har tråkigt på ett tåg) och den första träffen handlade om hundlatriner i Storuman.Hundlatrintunna har jag aldrig någonsin sett, låter Stockholmskt.
Finns i allafall även i en liten Värmlandskommun
Nu vet jag inte var du bor, men jag roade mig med att googla "hundlatriner" (jag har tråkigt på ett tåg) och den första träffen handlade om hundlatriner i Storuman.
Varför skulle det vara mer OK? Det är också en privat soptunna - hyreshus och BRF är inte mer till för allmänheten än enfamiljshus?Det händer att jag slänger en hundbajspåse i en såndär stor soptunna som tillhör ett stort hyreshus. Men även det gör jag bara i nödfall. Lägger aldrig i privata soptunnor.
Var i landet bor du? Tillochmed i Töreboda förekommer de.Hundlatrintunna har jag aldrig någonsin sett, låter Stockholmskt.
Var i landet bor du? Tillochmed i Töreboda förekommer de.
Här finns heller inte sådana, väldigt ovanligt.Var i landet bor du? Tillochmed i Töreboda förekommer de.
Jag har aldrig sett en sådan heller. Kanske är blind.Här finns heller inte sådana, väldigt ovanligt.
Lätt att man inte ser förens man hittat den första, lite som med kantareller!
Vi har såna svarta. SEn har nån försökt trycka ner vanliga hushållssopor i den, vilket misslyckas redan längst upp på kanten . Vi har två stora sophus med massor av kärl med 100 meters mellanrum.Har nog aldrig sett någon hundlatrintunna
Hink med tätt lock att transportera i. Men i ett stall går det väl att tömma påsen på dyngstan.Slänger otroligt sällan, men är jag ute med hund så kan jag ibland få för mig att plocka upp efter andra. Står det då en sopptunna vid vägen för tömning, så har jag inte ens funderat på att man inte ska få slänga i tunnan. Det handlar ju på sin höjd om glasspapper, har man mer skräp en så, så får man ta med sig det hem.
Frågan är ju hur jag nu ska göra med alla hundpåsar? Valp på g och inser att det kan bli problematiskt i stallet. . . Har ju ingen lust att ta det i bilen hem.
Tips?