ishmanda

Trådstartare
Nu är det bestämt
På fredag hämtar jag hem William, han ska vet besiktigas i morgon :banana:

Längtar :love::love::love: Ska bli så roligt att ha en ny häst att jobba med :bump: kommer dock ta det rätt lugnt med honom över sommaren. Jobba lite med markarbetet och i rundcorall men inte mer.

20690501.jpg

Fler bilder kommer i morgon

Sv: Äntligen

åh vad roligt!
Han är ju så jäklarns söt!
Ska blir roligt att få följa er (och med en 06: a till i unghästtråden nu då! ;):laugh:)

Ja, det kan du lita på :devil:
Kommer trada ihjäl er om Wille :rofl::rofl:''

det ska bli rikigt skoj att få unghäst igen att arbeta med.

Annie var ju inte ok i ryggen under den 2 åren jag hade henne, så där var det bara en massa motgångar jag inte förstod varför förrens vi röntgade ryggen på henne.

Ska bli skönt med friskt blod igen :banana:

Så söt!
Var hittade du honom? Jag håller på och letar häst,men hittar inget...

Så söt!
Var hittade du honom? Jag håller på och letar häst,men hittar inget...

Jag hittade faktiskt honom på blocket :rofl:
Men har mest letat på hästnet

Vet du vad du söker så sätt ut en köpes annons. Det gjorde jag och fick ca20st svar på 3 dagar oche en hel del som var intressant. Men sen hittade jag Wille och föll pladask :love::love:

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 561
Senast: Cissi_ma
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har blivit ombedd att omstrukturera min dagbok. Jag hoppas att det blir mer överskådligt. To 6 juni – Magkrasch och stugsittande...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 186
Senast: IngelaH
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 489
Senast: Thaliaste
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 283
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka