Äntligen!!!

Donnatello

Trådstartare
Äntligen är hoppkvalen fixade känns riktigt skönt faktist red två 1,10 på en tävling igår och det blev en lite rysare med ett pet i varje klass men marginalerna låg på vår sida som tur var ;). Hur går det för er andra klara med kvalen nu?

Sv: Äntligen!!!

jag får se hur det blir med pållen o mig.. vi är inte riktigt i form ännu :angel: snart tar vi fälttävlanskortet (behöver lite mera träning, främst jag som måste få koll på sits o inverkan ;)). sen får vi se hur det känns, men troligen blir det inte fälttävlansdebut förrän nästa år. men jag hoppas vi fixar fälttävlanskortet snart så kan vi vara med på klubbens KM terrängritt :bump: :D

Mig vet du ju redan, men mina kval är ju avverkade sedan länge. Ridit en 1,10 med ett nedslag och därefter en dubbelnolla i 1,10. Så nu väntas bara säsongens FT-debut! :banana:

Äntligen är hoppkvalen fixade känns riktigt skönt faktist red två 1,10 på en tävling igår och det blev en lite rysare med ett pet i varje klass men marginalerna låg på vår sida som tur var ;). Hur går det för er andra klara med kvalen nu?

Grattis!:bump: Visst är det skönt när det är över?

Skönt! :)

Kvalade klart i början av mars, även om det iofs bara var kval för 0.90 ;)

Dottern kvalade till deb kat I (har ju C-ponny=stor) redan i februari, lyckades klämma till en LA med i mars så det blir lätt på gärds. Ikväll skall vi till Önnestad (k-stad) de har en liknande ride up där.. Vill bara försäkra oss om att ponny/dotter är i fas.

:rofl::rofl:

Kvalad till Lätt har jag varit länge med typ 6 LB er felfritt sen i LA erna så har min söta lilla ponny hoppat mig ur sadeln på två starter så vi har bara en LA med 4 fel. Så om jag har fattat reglerna rätt så måste jag rida min första start i Lätt klass, men vi får se hoppning i helgen igen. de e jobbigt när man kom igång å kvala sent...

Jag är också färdig :banana: blev det iofs direkt, men det kunde lika gärna tagit längre tid, kvalar i 1,20 och det har alltid fungerat bra men det kunde lika gärna blivit två runder med 12 fel sammanlagt som två rundor med 4 fel sammanlagt

har inte klarat kvalen än...:( hoppas göra det nästa helg men har inga jätteförhoppningar....:(

jaja, grattis alla som klarat, skönt att ha det avklarat :bump::D

Båda mina hästar är numera färdigkvalade i 120 klass!! Jag är supernöjd ryttare och överlycklig hästägare ;)

super, duper kväll i Önnestad, dottern 0a i LA och EW kvalade alla sina fyra (4) hästar... Så nu är det full fart på dressyr och kondition till första start. Känns verkligen braaa
:banana::banana::banana::banana:

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 533
Senast: Cissi_ma
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 315
Senast: Lady_S
·
Hästhantering Har massa problem med nyköpt häst. Känner mig desperat. Jag bestämde mig för att köpa en riktigt bra häst, tänkte att en gång i...
4 5 6
Svar
118
· Visningar
11 632
Senast: Ajda
·
Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
16
· Visningar
2 160

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Storlek röd Kong?
  • Intressanta uppfostringsmetoder?

Hästrelaterat

Omröstningar