Äntligen!

SpanskaLoppan

Trådstartare
Efter min gnälltråd på ÄU känner jag att jag vill komma med nåt positivt också.

Har fått loss lite extra slantar så nu ska jag och Loppan få ett par privatlektioner av en tränare. Äntligen! :bump:
Vi har stannat upp totalt efter alla problem med hundmöten och jag behöver verkligen hjälp att komma ur den här onda cirkeln. Och nu ska det bli av, jippie!!:banana:

Sv: Äntligen!

Åh vad härligt :D Hoppas att privatlektionerna blir jättebra. Sådant kan nog vara guld värt många gånger :)

Sv: Äntligen!

Ja han verkar bra, tränar med positiva metoder och det passar nog min hund ganska bra. Jag kan rya i ordentligt när hon gör nåt hon vet är totalt förbjudet men annars tar jag inte i i onödan för då kryper hon ihop och vill bara bort.

Och jag ser fram emot att få någon kunnig som kan peka på vad jag gör för fel och lära mig läsa hunden bättre. Någon som kan hjälpa mig att komma ur den här onda cirkeln och ge mig lite motivation till att träna för just nu kommer jag ingenstans, jag är helt enkelt inte tillräckligt duktig på hund.
Jag köpte ju en relativt enkel hund av just den anledningen, sen har hon blivit svår efter dåliga upplevelser här:crazy:

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
15 101
Senast: Johanna1988
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 780
Senast: Gabby_Ossi
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 909
Senast: Snurrfian
·
Ridning Viss rambling-varning bör nog utfärdas. 😆 Har, efter snart 2 år i ett nytt land, hittat ett mindre stall nära där jag bor som jag har...
Svar
4
· Visningar
1 772

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Problemet med hundsmuggling!
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat

Tillbaka