Äntligen med hund igen

pernilla_s

Trådstartare
EFter två år kan jag nu återvända hit igen. Igår hämtade vi hem Cozmoz så nu är man äntligen med hund igen, som jag har saknat att ha hund. Men nu kommer ni inte bli av med mig på länge förhoppningsvis killen är ju bara 2 år... :)

Cozmoz har charmat häcken av oss under detta dygnet och vi går runt här hemma med ett lyckligt flin.

Nu väntas härliga tider med en massa träning och mysiga promenader. :love: Som jag saknat att gå ut och gå i dåligt väder, man har insett under dessa åren så värdefulla dessa promenader trots allt är :D

Så här såg det ut när killen kom hem:

cozmoz.jpg


cozmoz1.jpg


cozmoz3.jpg
 
Sv: Äntligen med hund igen

Ja, härligt med ny hund. Hund är verkligen något man delar livet med!
När man tar bort sin hund, går man ju inte alls ut lika mycket, eller man har ingen att ha skoj med. Eller busa med!
Lycka till med hunden, kram!
;)
 
Sv: Äntligen med hund igen

Grattis :)

Men jag blev nyfiken. Vad har du i akvariet med lampor som man ser på andra bilden :D
 

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 173
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund Hej alla! (Längre inlägg) Jag har i många år längtat efter en hund men har pga omständigheter inte haft den möjligheten förrän ett år...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
7 773
Senast: Mabuse
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 654
Senast: Anonymisten
·
Hundträning Har en söt liten chihuahua som tidigare bajsade inomhus ofta men efter mycket ansträngningar blev hon bättre och började visa tydligt...
2
Svar
35
· Visningar
5 717
Senast: mysboll
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp