Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag kommer påbörja en anställning som bloggare inom kort, så jag känner att det känns lite snett att länka den på en massa sidor som inte är kopplade till ämnena jag kommer behandla, så att säga, vill inte syssla med omotiverad reklam. Men det är inget som är av direkt allmän-Buke-intresse ändå, så man missar inte så mycket.Du måste ju ha din blogg länkad i din profil!
vill inte syssla med omotiverad reklam. Men det är inget som är av direkt allmän-Buke-intresse ändå
Fast jag tycker inte det känns viktigt eller rätt. En sak om jag bloggar om rena trivialiteter som jag inte tjänar något på och som folk på forumet bevisligen är intresserade av (tidigare kom en stor del av den återkommande trafiken från Buke), men när jag får betalt och det inte berör mig/Bukerelaterade ämnen så känns det faktiskt inte OK. Besökare så det räcker och blir över lär jag garanterat få från mer lämpliga håll ändå.All reklam är bra reklam typ.