Men det spelar ingen roll vad hon gjort eller vad som kan bevisas. Poängen är att HAN inte kan hantera det eftersom han ligger med en underställd medarbetare, dvs dig, som det där ska vara riktat mot.
Han kan hantera det på så sätt att han tar det med högsta chefen!! Hur svårt ska det vara :banghead:

Han kan hantera det på så sätt att han tar det med högsta chefen!! Hur svårt ska det vara :banghead:
Nej det vi försöker säga är att han kan inte göra det! För att det ska funka med en relation på jobbet måste man i princip bete sig som att man aldrig har umgåtts utanför arbetsplatsen. Allt annat vore oerhört oprofessionellt. Om den här kvinnan verkligen beter sig så illa mot dig så ska DU ta med dig "bevisen" och gå till din närmaste chef eller HR.

Dessutom, om jag vore chef och en anställd skickade någon annan att ta upp sina problem med en kollega skulle jag bli väldigt fundersam över förstnämnda...

Jag har inte hunnit testa så många fler spärrar av en naturlig anledning men det där kändes ganska viktigt. Stark alkoholpåverkan och under upphetsning, det känns självklart men det är inte lika många som bryter direkt i ett sånt läge som vi var i just då

Stopp stopp stopp.

ALLA vettiga män bryter då. Alla. Precis varenda en!

Troligen gjorde inte ditt ex det. Och man vänjer sig. Normaliserar. Sen möter man en normal man och bara "Wow! Han reagerade utan att jag ens sa något och slutade".

DET ÄR INTE WOW. INTE KORS I TAKET. INTE UNIKT. INTE SPECIELLT.

DET ÄR NORMALT. VANLIGT. STANDARD!

Försök att inte glömma det.

Och du är helt bekväm med att bli behandlad som ett litet barn ("jag fixar det här åt dig") istället för en vuxen kvinna? Utöver att det som sagt är mot alla regler och normer hur man uppför sig på en arbetsplats.
Nej han sa att jag borde ha tagit upp det med chefen från första början men det vill jag inte

Och du är helt bekväm med att bli behandlad som ett litet barn ("jag fixar det här åt dig") istället för en vuxen kvinna? Utöver att det som sagt är mot alla regler och normer hur man uppför sig på en arbetsplats.
Alltså, vad gäller att någon stöter på någon på jobbet och blir förbannad om han väljer nån annan - det är ju sånt som man får reda ut sinsemellan. Som vuxna människor.

Om det sedan finns annat som den förbannade också gjort - så är det helt fel tillfälle att dra det till chefen just nu. Den där AW:n med påföljande ligg var på många sätt en jävligt dålig idé.

Nu är du riktigt obehaglig, du tycker alltså att det är rätt att han går på någon som inte är skyddad av facket bara för att du stör dig på henne?! Omoget vansinne.
hur som så lär det inte bli mer än en varning eller samtal så det är absolut INTE att "gå på" som du skriver!! dom är inte så mot någon

Alltså, vad gäller att någon stöter på någon på jobbet och blir förbannad om han väljer nån annan - det är ju sånt som man får reda ut sinsemellan. Som vuxna människor.

Om det sedan finns annat som den förbannade också gjort - så är det helt fel tillfälle att dra det till chefen just nu. Den där AW:n med påföljande ligg var på många sätt en jävligt dålig idé.

Exakt, som VUXNA människor. Inte dra igång något tonårsdrama/vendetta.

Vad spelar det dig för roll? :confused:

För att det är du som har problem, då är det du som ska ta upp det.
Annars blir det en andrahandshistoria som han dessutom fått höra från sitt ligg.

Försök se på det utifrån.

Hade jag varit den andra tjejen hade jag anmält det direkt. Oavsett om jag gjort något eller inte eftersom det är så in i helvete oprofessionellt och dåligt så det finns inte ord.
Du är vuxen, inte ett barn som skickar pappa när någon varit dum.

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
1 947
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 512
Senast: Imna
·
H
Kropp & Själ Hej, skriver under anonymt nick då jag inte vill avslöja mig för mycket. Blev för ett tag sedan utsatt för sexuella trakasserier av en...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 288
Senast: Ridinglady
·
Kropp & Själ Gammal användare men nytt anonymt nick. En del av er förstår nog vem jag är pga gemensamma aktiviteter vi har tillsammans som jag inte...
Svar
16
· Visningar
4 770
Senast: citruzen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama