Du behöver inte nia mig.

Jag tycker absolut att du ska ta upp de problem du har på arbetsplatsen. Däremot är det bra om det inte är ditt ligg som hanterar dig på jobbet. Det blir liksom lite fel.

Jag hade absolut inte velat ligga med en överordnad och sen ha honom läxa upp mina kollegor på jobbet. No way.
Alltså det finns ju inte på kartan att en vettig chef gör det! Han har ju diskvalificerat sig själv från möjligheten att kratta för ts på arbetsplatsen eftersom han ligger med henne.

Därför att det är DU som har ett problem med en person och då är det DU som tar upp det med chefen. Du skickar inte någon annan.
Jag har inte skickat någon annan det hon gör kan fler skriva under på!! Inte bara jag och det är inte ok! Det har ingenting med mig personligen att göra utan andra saker också som ni inte vet om!:rage:

Alltså det finns ju inte på kartan att en vettig chef gör det! Han har ju diskvalificerat sig själv från möjligheten att kratta för ts på arbetsplatsen eftersom han ligger med henne.
nej det har han inte säg det till den högsta chefen som gifte sig med sin sekreterare på min förra arbetsplats :rofl:

Jag har inte skickat någon annan det hon gör kan fler skriva under på!! Inte bara jag och det är inte ok! Det har ingenting med mig personligen att göra utan andra saker också som ni inte vet om!:rage:

Fast du skrev att du skulle be ditt ligg prata med tjejen och sen med den högre chefen om det fortsätter?
Det är det som blir fel. Har du problem med någon ska du ta det med din chef, inte med ditt ligg eller be honom prata med chefen.

Fast du skrev att du skulle be ditt ligg prata med tjejen och sen med den högre chefen om det fortsätter?
Det är det som blir fel. Har du problem med någon ska du ta det med din chef, inte med ditt ligg eller be honom prata med chefen.
nej det skrev jag inte jag ska säga till honom när det upprepas och då tas det upp med henne det är inte ok!! hon gör inte dom sakerna när han eller någon annan ser eller är på plats men det kan bevisas :angel:

han ska göra det åt mig eftersom dom är vänner! vad är problemet egentligen?? Först säger ni att jag ska ta upp det med chefen och sen när det händer så är det fel? :confused:
Så här: Om man ska ha en relation med en kollega ( t om överordnad) måste man tänka sig väääldigt noga för så att man beter sig professionellt på arbetsplatsen. Era kollegor ska inte på något sätt behöva påverkas direkt eller indirekt av er relation. Det blir extra viktigt att hantera eventuella problem på ett analt korrekt sätt. Om din kollega trakasserar dig ska du absolut gå direkt till chefen utan mellanhänder eftersom det är det korrekta sättet att göra det på. Behandla det som du skulle gjort om ni aldrig legat med varandra! Om du t om kan bevisa hennes trakasserier är det faktiskt bara att gå raka vägen in till chefen på måndag morgon.

Om den här mannen är din närmaste chef är det en annan femma och då måste han ta upp ert förhållande med sin chef eftersom de flesta företag ser ett problem med nära relationer mellan chefer och deras direkt underordnade. De måste då hitta en lösning så att du inte står direkt under din partner.

Nu var det ju inte det det handlade om. Utan att gå på en annan anställd för hur hon beter sig mot hans ligg. Jag har nog aldrig hört talas om något mer oprofessionellt.
det var så du tolkade det men det är inte fallet konkret eftersom det finns mer att ta upp om hon fortsätter med det

nej det har han inte säg det till den högsta chefen som gifte sig med sin sekreterare på min förra arbetsplats :rofl:

Bestäm dig, är ditt ragg en mellanchef eller högsta chefen? Är man den högsta chefen är det lite svårt att bli tillsagd vad man får göra och väldigt lätt att skita i en policy. Att det sedan är oprofessionellt är en annan femma.

Är han en mellanchef kan han som sagt råka riktigt illa ut, både inom organisationen och från arbetsmiljöverket.

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
1 953
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 512
Senast: Imna
·
H
Kropp & Själ Hej, skriver under anonymt nick då jag inte vill avslöja mig för mycket. Blev för ett tag sedan utsatt för sexuella trakasserier av en...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 288
Senast: Ridinglady
·
Kropp & Själ Gammal användare men nytt anonymt nick. En del av er förstår nog vem jag är pga gemensamma aktiviteter vi har tillsammans som jag inte...
Svar
16
· Visningar
4 770
Senast: citruzen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama