anonymidiot
Trådstartare
vad spelar det för roll??Och om han inte gjort det, hur hade du reagerat då?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
vad spelar det för roll??Och om han inte gjort det, hur hade du reagerat då?
För att nästa gång kanske han inte svarar av någon anledning och då kan inte din värld falla ihop för det. Ditt välmående ska inte hänga på honom och hans agerande.vad spelar det för roll??
Lite OT men tack för intressant läsning! Jag har alltid avundats människor som blir älskade/kan "hamna i säng" och som går på fester... Jag har aldrig smakat alkohol, gått på fester (var mobbad som ung), är oälskad och oattraktiv. Jag är såklart därför oskuld pga det.
Men nu inser jag vilken tur jag har! jag har kommit undan lindrigt! Att slippa alla dessa ångestsituationer m.m. Jag är stolt över min oskuld även om det vore roligt att bli älskad någon gång! Ska bejaka mig själv mer!
Jag har dessutom berättat om min tidigare relation och han tog allvarligt på det och även situationen med avundsjuka på jobbet skulle han ta tag i så fort hon var på mig igen det känns bra!!
Jag undrar en annan sak nu och det är om han berättat om mig för chefen?? Dom var tydligen på krogen alla tre när han ringde upp mig men han har säkert inte berättat någonting, han sa att det inte spelar någon roll för mig om någon vet och vad dom vet det kommer aldrig påverka någonting enligt honom!
Nej?! Han ska prata med henne om hon fortsätter som hon gjort tidigare!! Dessutom råkar han inte illa ut utan det är någonting chefen ska ta med henne i så fall!! Han och chefen är väldigt nära privatOk, han ska alltså gå på en av dina kollegor för din skull? Helt sjukt faktiskt och något som han kan råka riktigt illa ut för.
Är det inte bättre att tala med överordnad som du inte ligger med om det istället?Nej?! Han ska prata med henne om hon fortsätter som hon gjort tidigare!!
Nej?! Han ska prata med henne om hon fortsätter som hon gjort tidigare!!
Jag har dessutom berättat om min tidigare relation och han tog allvarligt på det och även situationen med avundsjuka på jobbet skulle han ta tag i så fort hon var på mig igen det känns bra!!
Jag undrar en annan sak nu och det är om han berättat om mig för chefen?? Dom var tydligen på krogen alla tre när han ringde upp mig men han har säkert inte berättat någonting, han sa att det inte spelar någon roll för mig om någon vet och vad dom vet det kommer aldrig påverka någonting enligt honom!
han ska göra det åt mig eftersom dom är vänner! vad är problemet egentligen?? Först säger ni att jag ska ta upp det med chefen och sen när det händer så är det fel?Är det inte bättre att tala med överordnad som du inte ligger med om det istället?
han ska göra det åt mig eftersom dom är vänner!
Är mannen du träffar din chef?han ska göra det åt mig eftersom dom är vänner! vad är problemet egentligen?? Först säger ni att jag ska ta upp det med chefen och sen när det händer så är det fel?
utan att berätta för mycket om min arbetsplats så kan jag säga att han redan en form av överordnad men inte chefen för hela arbetsplatsen och områden det är ett mindre/mellanstort företag med olika befattningar där alla som sitter i dom positionerna är väldigt nära hoppas att polletten trillar ner snart!Och varför tänker du inte göra det själv?
Men alltså vad är det för tonårsfasoner? Tror du verkligen på denna person? I min skalle är det nästan trollvarningJag har dessutom berättat om min tidigare relation och han tog allvarligt på det och även situationen med avundsjuka på jobbet skulle han ta tag i så fort hon var på mig igen det känns bra!!
Varför inte? Jag orkar inte skriva mer i den här tråden!! Allt jag gör är tydligen fel!! Tack så skönt att det inte är ni som lever mitt livMen alltså vad är det för tonårsfasoner? Tror du verkligen på denna person? I min skalle är det nästan trollvarning
Du behöver inte nia mig.Först säger ni att jag ska ta upp det med chefen och sen när det händer så är det fel?
utan att berätta för mycket om min arbetsplats så kan jag säga att han redan en form av överordnad men inte chefen för hela arbetsplatsen och områden det är ett mindre/mellanstort företag med olika befattningar där alla som sitter i dom positionerna är väldigt nära hoppas att polletten trillar ner snart!
Ja, den där arbetsplatsen verkar verkligen vara en jädra röra.DIN överordnad eller hennes?! Vilken soppa.
han ska göra det åt mig eftersom dom är vänner! vad är problemet egentligen?? Först säger ni att jag ska ta upp det med chefen och sen när det händer så är det fel?