Jag har dessutom berättat om min tidigare relation och han tog allvarligt på det och även situationen med avundsjuka på jobbet skulle han ta tag i så fort hon var på mig igen det känns bra!!
Jag undrar en annan sak nu och det är om han berättat om mig för chefen?? Dom var tydligen på krogen alla tre när han ringde upp mig men han har säkert inte berättat någonting, han sa att det inte spelar någon roll för mig om någon vet och vad dom vet det kommer aldrig påverka någonting enligt honom!

Lite OT men tack för intressant läsning! Jag har alltid avundats människor som blir älskade/kan "hamna i säng" och som går på fester... Jag har aldrig smakat alkohol, gått på fester (var mobbad som ung), är oälskad och oattraktiv. Jag är såklart därför oskuld pga det.

Men nu inser jag vilken tur jag har! :bump::banana: jag har kommit undan lindrigt! Att slippa alla dessa ångestsituationer m.m. Jag är stolt över min oskuld även om det vore roligt att bli älskad någon gång!:angel: Ska bejaka mig själv mer!:cool:

Hmmm, jag har låtit tråden vara för att det sägs så mycket bra här inne men kan inte låta bli att kommentera detta.

Visst kan man bli manipulerad av en annan människa men det betyder verkligen inte att man försätter sig i ångestsituationer för att man dricker sprit, har sex ellr känner sig älskad.

De ångestsituationer försätter man sig allra bäst själv i och är självklart alltid kopplat till dig som person, inte vad några annan gör mot dig utan vad du gör mot dig själv.
Jag vägrar att tro att någon som inte smakat sprit eller haft sex i sitt liv aotumatiskt slipper ångestsituationer. Mår man psykiskt dåligt skaffar man sig andra situationer att känna ångest över.

Jag har dessutom berättat om min tidigare relation och han tog allvarligt på det och även situationen med avundsjuka på jobbet skulle han ta tag i så fort hon var på mig igen det känns bra!!
Jag undrar en annan sak nu och det är om han berättat om mig för chefen?? Dom var tydligen på krogen alla tre när han ringde upp mig men han har säkert inte berättat någonting, han sa att det inte spelar någon roll för mig om någon vet och vad dom vet det kommer aldrig påverka någonting enligt honom!

Ok, han ska alltså gå på en av dina kollegor för din skull? Helt sjukt faktiskt och något som han kan råka riktigt illa ut för.

Det enda jag ser av det är att det kommer att bli ett rejält tonårsdrama på arbetsplatsen som i värsta fall kan utmynna i diverse anmälningar.

Ok, han ska alltså gå på en av dina kollegor för din skull? Helt sjukt faktiskt och något som han kan råka riktigt illa ut för.
Nej?! Han ska prata med henne om hon fortsätter som hon gjort tidigare!! Dessutom råkar han inte illa ut utan det är någonting chefen ska ta med henne i så fall!! Han och chefen är väldigt nära privat

Men alltså, vad då "berättat om er"? Vad finns det att berätta, ni har setts/legat några gånger utanför jobbet, det känns väl märkligt att det skulle vara någon enorm nyhet?
Folk lär väl ha märkt vartåt det barkade på den där AW:n där du stannade kvar och min gissning är att alla på er arbetsplats vet om att ni ses.

Och varför tänker du inte göra det själv?
utan att berätta för mycket om min arbetsplats så kan jag säga att han redan en form av överordnad men inte chefen för hela arbetsplatsen och områden det är ett mindre/mellanstort företag med olika befattningar där alla som sitter i dom positionerna är väldigt nära hoppas att polletten trillar ner snart!

Men alltså vad är det för tonårsfasoner? Tror du verkligen på denna person? I min skalle är det nästan trollvarning

Först säger ni att jag ska ta upp det med chefen och sen när det händer så är det fel? :confused:
Du behöver inte nia mig.

Jag tycker absolut att du ska ta upp de problem du har på arbetsplatsen. Däremot är det bra om det inte är ditt ligg som hanterar dig på jobbet. Det blir liksom lite fel.

Jag hade absolut inte velat ligga med en överordnad och sen ha honom läxa upp mina kollegor på jobbet. No way.

utan att berätta för mycket om min arbetsplats så kan jag säga att han redan en form av överordnad men inte chefen för hela arbetsplatsen och områden det är ett mindre/mellanstort företag med olika befattningar där alla som sitter i dom positionerna är väldigt nära hoppas att polletten trillar ner snart!

DIN överordnad eller hennes?! Vilken soppa.

För det första utgår jag ifrån att en så stor arbetsplats har en policy vad gäller relationer mellan kollegor och även mellan chefer-underlydande. I det sistnämnda fallet brukar de vara extremt strikta.

För det andra är att han ens funderar på att "prata med" din kollega är rent vansinne utöver att det är så oprofessionellt att det skriker om det. Hon kommer att ha mycket ammunition vid en anmälan kan jag säga.

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
1 953
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 512
Senast: Imna
·
H
Kropp & Själ Hej, skriver under anonymt nick då jag inte vill avslöja mig för mycket. Blev för ett tag sedan utsatt för sexuella trakasserier av en...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 288
Senast: Ridinglady
·
Kropp & Själ Gammal användare men nytt anonymt nick. En del av er förstår nog vem jag är pga gemensamma aktiviteter vi har tillsammans som jag inte...
Svar
16
· Visningar
4 770
Senast: citruzen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama