Ja något problem lär dom ju ha i alla fall.dom här påhoppen försöker jag inte ta personligt många här mår säkert sämre än mig därför känner dom behov av att försöka trycka ner mig mer!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja något problem lär dom ju ha i alla fall.dom här påhoppen försöker jag inte ta personligt många här mår säkert sämre än mig därför känner dom behov av att försöka trycka ner mig mer!
Skicka ett sms och fråga om han är vaken förstkänslorna har bearbetats en aning, jag saknar honom ikväll det är konstigt att jag känner så för en människa jag egentligen inte känner så bra
är det fel att ringa honom nu? klockan är ju 22!
Ingen har skrivit att du är alkoholist. Men hamnar man ofta i jobbiga situationer när man dricker så kan det innebära att man har ett problematiskt förhållande till alkohol, även om man dricker sällan.jag är ingen alkoholist!! Dricker väldigt sällan och tar ingen medicin heller så jag dricker som mest två gånger per halvår
Att TS behöver någon professionell att prata med är uppenbart utifrån det hen skriver i tråden. Hoppas du anmält alla fula påhopp.Du lär nog behöva någon och prata med efter denna tråden och alla fula påhopp!!
jag förstår inte varför alla försöker få mig att panika igen?? jag skriver ju att allt gick bra nu men visst får jag lite panik över allt när jag reflekterar. Jag ser inte problemet i att jag låter honom styra så länge det blir bra och fungerar han vet hur man gör och vad han gör
Varför hoppas du på det??Att TS behöver någon professionell att prata med är uppenbart utifrån det hen skriver i tråden. Hoppas du anmält alla fula påhopp.
det du citerade är ledarskapet generellt inte bara sex!Pratar du om någonting annat än sex här?
Jag funderar mest på vad vill du med den här mannen? Vad ska du ha honom till? Seriös relation? Ha sex med men inget mer?
okej men han kanske är ute med någon? är det för påträngande att smsa nu när vi precis setts, han körde hem mig efter lunch och stannade i en dryg timme och nu ska jag smsa och fråga vad han görSkicka ett sms och fråga om han är vaken först
Ring och fråga hur han tänker kring situationen i så fall. Håll inte på så här mer nu. För ärligt talat, vad ger det DIG?känslorna har bearbetats en aning, jag saknar honom ikväll det är konstigt att jag känner så för en människa jag egentligen inte känner så bra
Vad tror du? I min värld skall påhopp anmälas.Varför hoppas du på det??
Vet han om att det är så du funkar eller är det något han utgår ifrån baserat på den gången?Jag kan hantera alkohol i mindre mängder men inte i dom mängder det dracks under AWn!!
det du citerade är ledarskapet generellt inte bara sex!
känslorna har bearbetats en aning, jag saknar honom ikväll det är konstigt att jag känner så för en människa jag egentligen inte känner så bra
Men snälla, snälla inse att du behöver hjälp. Det här är ju ångest igen.okej men han kanske är ute med någon? är det för påträngande att smsa nu när vi precis setts, han körde hem mig efter lunch och stannade i en dryg timme och nu ska jag smsa och fråga vad han gör
Min erfarenhet av AW är tvärt emot din, jag tror aldrig jag har varit på någon där någon alls har blivit berusad. Man träffas efter jobbet, tar ett par öl och snackar och sen går man hem, det är arbetsdag i morgon med.Men det har jag, och många med mig!
Fast man dämpar ju varken sorg eller ångest genom att dricka, man förstärker att man mår dåligt, dvs man mår ännu värre medan man dricker eftersom man sänker sina egna spärrar.Blir det inte en ond cirkel? Man dricker för att dämpa sin ångest och drickandet skapar ångest.
Ja, när det är i veckan blir det ofta så, tycker jag. När det är på en fredag - not so much...Min erfarenhet av AW är tvärt emot din, jag tror aldrig jag har varit på någon där någon alls har blivit berusad. Man träffas efter jobbet, tar ett par öl och snackar och sen går man hem, det är arbetsdag i morgon med.
Så är det ju. Men så tänker ju vi som inte använder alkoholen i det syftet också!! De som använder alkohol som en självmedicinering är oftast inte helt på det klara med att de faktiskt gör så.Fast man dämpar ju varken sorg eller ångest genom att dricka, man förstärker att man mår dåligt, dvs man mår ännu värre medan man dricker eftersom man sänker sina egna spärrar.