Det är väl sällan det partajas så friskt som det görs på aw och personalfester?

Tja, andra kanske tycker det är ok men jag får faktiskt arvode vid middagar osv. Dvs bli skitpackad känns som enormt oprofessionellt. Speciellt om det är investerare närvarande. De har inte alltid haft den spärren kan jag säga.

Så först tyckte du inte om honom och han var inte alls rätt man för dig,.
Sen hade du panik för att han skulle få alla att hata dig, påverka din lön och prata skit om dig inför cheferna (som är hans polare)
Du ville avsluta det hela och bara se det som en engångsgrej
Sen var han bra på att snacka och så kanske du blev kär

OKej, så först, skriv gärna inte om folk som är "psyk" på ett negativt sätt. Och jo, jag tror du har problem. Större än vad du själv fattar antagligen. Jag menar inget illa med det. Jag är bipolär och har ångestproblematik och ser inte ner på folk som är "psyk" (ditt ordval *ryser*)

Jag tror inte du är kär, jag tror inte han är rätt man för dig, just nu. Just nu tror jag ingen man vore rätt för dig. Jag tror att du förväntade dig ett skitjobbigt samtal, du målade honom som svart och elak i dina tankar. Sen blev han vit och mysig bara för att han var vettig. Nu är han vit och härlig och helt plötsligt kanske han är rätt för dig ändå.
Nej. Han räddade dig bara från din ångest. Situationen på jobbet är densamma, han är densamma som han var innan allt det här och då var han inte rätt.

Du behöver helt seriöst och allvarligt ta itu med ditt psykiska mående. Det här slutar inte bra. Nej jag tycker inte man ska inleda ett förhållande när man är mitt i pågående kaosmående. Uppenbarligen funkar det inte för dig heller.

Mitt råd: avsluta relationen. Säg att du vill vara vänner men det är inte läge för en relation. Ring psyk på måndag och förklara att du behöver hjälp med din ångestproblematik. Det är inte friskt att reagera så som du gör och du behöver få hjälp med det. Om det under tiden visar sig att ni funkar, bra grattis. Då är inget beslut taget p.g.a. en ångestkarusell och hjärnan är med lite också, inget ångestspöket.
jag har haft planer på att prata med någon efter det att vi gjorde slut, jag och mitt ex. Han bröt ner mig mentalt och hela mitt självförtroende, men nu känner jag att det är ganska ok jag har mått bättre och bättre för var dag så det känns inte aktuellt just nu

jag har haft planer på att prata med någon efter det att vi gjorde slut, jag och mitt ex. Han bröt ner mig mentalt och hela mitt självförtroende, men nu känner jag att det är ganska ok jag har mått bättre och bättre för var dag så det känns inte aktuellt just nu
Skojar du? På riktigt du måste skoja?
Du är inte ok någonstans. Du är kaos, hela du är kaos. Du låg med någon och reagerade som en högstadietjej, eller mellanstadie t.o.m. DU behöver hjälp.. nu.. helst igår

och lläs gärna HELA mitt svar och fundera på det. Inget försvar, bara fundera på det.

Säkert, men jag har aldrig under min karriär (30 år i yrkeslivet) blivit full på en arbetsrelaterad tillställning. Tillsammans med arbetskamrater jag umgåtts med privat (alltså full i privata sammanhang) ja, men inte i arbetsrelaterade situationer.

Enda gången jag blivit mer än salongsberusad i arbetssammanhang är när vi avslutat ett borrprogram. Då har vi en rejäl fest för oss som varit direkt inblandande och jävlats ute i skogen. Det är helt enkelt en liten ceremoni vi har. Det är ju fortfarande inte så att man krälar på golvet.

Ibland är det skönt att inte vara ensam.

Nej men du ger uttryck för att alkoholen ursäktar ditt beteende.
Nej det gör jag inte? Jag skriver att jag inte kan hantera stora mängder alkohol för då släpper mina mentala spärrar som jag kan pngra dagen efter men jag beter mig inte som ett fylleas, skriker inte utan är bara mer öppen för saker

Fast det var väl ingen som tvingade ner spriten i halsen på dig??
Fast ärligt talat, det är ju inte ett dugg svårt att bli för full? Speciellt om det är bra stämning, det är många som bjuder etc. Då är det ju jättelätt.

Det finns ingen större moralkaka i att bli för full, det är någonting som händer oss alla lite titt som tätt. Vissa kan bete sig trots att de är för fulla, medan andra inte klarar av två droppar för mycket. Men vi har någonstans alla varit i situationen där vi kanske blev fullare än vi hade tänkt.

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
1 959
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 512
Senast: Imna
·
H
Kropp & Själ Hej, skriver under anonymt nick då jag inte vill avslöja mig för mycket. Blev för ett tag sedan utsatt för sexuella trakasserier av en...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 288
Senast: Ridinglady
·
Kropp & Själ Gammal användare men nytt anonymt nick. En del av er förstår nog vem jag är pga gemensamma aktiviteter vi har tillsammans som jag inte...
Svar
16
· Visningar
4 770
Senast: citruzen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama