anonymidiot
Trådstartare
nej men vi hade folk som fyllde på och jag tappade kollen där någonstansMen det kan väl inte rimligen vara en nyhet för dig hur mycket du tål? Och du har hamnat i liknande situationer innan?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
nej men vi hade folk som fyllde på och jag tappade kollen där någonstansMen det kan väl inte rimligen vara en nyhet för dig hur mycket du tål? Och du har hamnat i liknande situationer innan?
Det är väl sällan det partajas så friskt som det görs på aw och personalfester?
nej men vi hade folk som fyllde på och jag tappade kollen där någonstans
jag har haft planer på att prata med någon efter det att vi gjorde slut, jag och mitt ex. Han bröt ner mig mentalt och hela mitt självförtroende, men nu känner jag att det är ganska ok jag har mått bättre och bättre för var dag så det känns inte aktuellt just nuSå först tyckte du inte om honom och han var inte alls rätt man för dig,.
Sen hade du panik för att han skulle få alla att hata dig, påverka din lön och prata skit om dig inför cheferna (som är hans polare)
Du ville avsluta det hela och bara se det som en engångsgrej
Sen var han bra på att snacka och så kanske du blev kär
OKej, så först, skriv gärna inte om folk som är "psyk" på ett negativt sätt. Och jo, jag tror du har problem. Större än vad du själv fattar antagligen. Jag menar inget illa med det. Jag är bipolär och har ångestproblematik och ser inte ner på folk som är "psyk" (ditt ordval *ryser*)
Jag tror inte du är kär, jag tror inte han är rätt man för dig, just nu. Just nu tror jag ingen man vore rätt för dig. Jag tror att du förväntade dig ett skitjobbigt samtal, du målade honom som svart och elak i dina tankar. Sen blev han vit och mysig bara för att han var vettig. Nu är han vit och härlig och helt plötsligt kanske han är rätt för dig ändå.
Nej. Han räddade dig bara från din ångest. Situationen på jobbet är densamma, han är densamma som han var innan allt det här och då var han inte rätt.
Du behöver helt seriöst och allvarligt ta itu med ditt psykiska mående. Det här slutar inte bra. Nej jag tycker inte man ska inleda ett förhållande när man är mitt i pågående kaosmående. Uppenbarligen funkar det inte för dig heller.
Mitt råd: avsluta relationen. Säg att du vill vara vänner men det är inte läge för en relation. Ring psyk på måndag och förklara att du behöver hjälp med din ångestproblematik. Det är inte friskt att reagera så som du gör och du behöver få hjälp med det. Om det under tiden visar sig att ni funkar, bra grattis. Då är inget beslut taget p.g.a. en ångestkarusell och hjärnan är med lite också, inget ångestspöket.
Det är väl sällan det partajas så friskt som det görs på aw och personalfester?
nej men vi hade folk som fyllde på och jag tappade kollen där någonstans
...men nu känner jag att det är ganska ok jag har mått bättre och bättre för var dag så det känns inte aktuellt just nu
Skojar du? På riktigt du måste skoja?jag har haft planer på att prata med någon efter det att vi gjorde slut, jag och mitt ex. Han bröt ner mig mentalt och hela mitt självförtroende, men nu känner jag att det är ganska ok jag har mått bättre och bättre för var dag så det känns inte aktuellt just nu
och lläs gärna HELA mitt svar och fundera på det. Inget försvar, bara fundera på det.jag har haft planer på att prata med någon efter det att vi gjorde slut, jag och mitt ex. Han bröt ner mig mentalt och hela mitt självförtroende, men nu känner jag att det är ganska ok jag har mått bättre och bättre för var dag så det känns inte aktuellt just nu
Säkert, men jag har aldrig under min karriär (30 år i yrkeslivet) blivit full på en arbetsrelaterad tillställning. Tillsammans med arbetskamrater jag umgåtts med privat (alltså full i privata sammanhang) ja, men inte i arbetsrelaterade situationer.
Men det har jag, och många med mig!Säkert, men jag har aldrig under min karriär (30 år i yrkeslivet) blivit full på en arbetsrelaterad tillställning. Tillsammans med arbetskamrater jag umgåtts med privat (alltså full i privata sammanhang) ja, men inte i arbetsrelaterade situationer.
Fast det var väl ingen som tvingade ner spriten i halsen på dig??Jag kan hantera alkohol i mindre mängder men inte i dom mängder det dracks under AWn!!
HAR JAG SAGT DETFast det var väl ingen som tvingade ner spriten i halsen på dig??
Men det har jag, och många med mig!
Ibland är det skönt att inte vara ensam.Jag är ökänd som bitch så ingen reagerar om jag slänger ur mig något, ja utom här inne då,då kan ju reaktionerna bli kraftiga
Nej men du ger uttryck för att alkoholen ursäktar ditt beteende.HAR JAG SAGT DET
Nej det gör jag inte? Jag skriver att jag inte kan hantera stora mängder alkohol för då släpper mina mentala spärrar som jag kan pngra dagen efter men jag beter mig inte som ett fylleas, skriker inte utan är bara mer öppen för sakerIbland är det skönt att inte vara ensam.
Nej men du ger uttryck för att alkoholen ursäktar ditt beteende.
Det låter ju nästan så,annars hade du ju kunnat säga nej tack och sluppit dagen efter paniken.HAR JAG SAGT DET
Nej det gör jag inte? Jag skriver att jag inte kan hantera stora mängder alkohol för då släpper mina mentala spärrar som jag kan pngra dagen efter
Fast ärligt talat, det är ju inte ett dugg svårt att bli för full? Speciellt om det är bra stämning, det är många som bjuder etc. Då är det ju jättelätt.Fast det var väl ingen som tvingade ner spriten i halsen på dig??
ja jag hade kunnat göra mycket annorlunda men vad hjälepr det nu???Det låter ju nästan så,annars hade du ju kunnat säga nej tack och sluppit dagen efter paniken.