ja jag hade kunnat göra mycket annorlunda men vad hjälepr det nu???

Det hjälper såtillvida att du drar lärdom av paniken i trådstarten och funderar över varför det blev så och hur du ska undvika att det händer igen. Eftersom du rimligen inte vill må så dåligt igen.

Är det så enkelt att du drack för mycket? Av eget val? Vad hade hänt om du fattat nyktra beslut?

Är det vad som händer? Det kan inte vara så att andra beskriver sin syn, ett alternativt handlande? Man behöver ju faktiskt inte supa sig dyngrak och gå i säng med sina kollegor.
Nej, det behöver man inte, men det var inte det du gjorde. Du framhöll hur duktig du är, till skillnad från ts. Det är inte att beskriva ett alternativt handlande.

Nej nu får du ju ta ansvar för vad som händer framåt. INTE gömma dig bakom en dominant man som visar dig var du ska gå.

Vad sa han när du pratade om jobbet med honom ikväll? Får jag gissa..du vågade inte?
Nu har jag varit med honom en dag, natt och morgon till obs -nykter- och det var riktigt bra och nej jag har inte frågat mer om jobbet för det ska jag eventuellt göra imorgon men vet inte hur just nu eller varför

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
1 959
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 512
Senast: Imna
·
H
Kropp & Själ Hej, skriver under anonymt nick då jag inte vill avslöja mig för mycket. Blev för ett tag sedan utsatt för sexuella trakasserier av en...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 288
Senast: Ridinglady
·
Kropp & Själ Gammal användare men nytt anonymt nick. En del av er förstår nog vem jag är pga gemensamma aktiviteter vi har tillsammans som jag inte...
Svar
16
· Visningar
4 770
Senast: citruzen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama