Ännu mer förbättrad!

nilema

Trådstartare
Kolla in "nya" travsport.se
Utökat info'n kring sök sportinfo.
nu kan man få se tempona 500 & 1000m, vilka som strykits i loppet (och orsak) mm mm
och dom har även "förbättrat" sökningen

och även hos vem lärlingar är anställda

Sv: Ännu mer förbättrad!

Ah, härligt, och äntligen kan man söka på olika sorters lopp tex. monte´, b-lopp osv.

Bra tycker jag. Om dom nu bara lägger till eventuella bestraffningar, startförbud och dopingprov så kan resultatlistorna slopas... ;) Fast, nej, föresten... vad ska man då läsa högt för varandra på hemvägen? :D

Programmen är också ändrade en del. Bästa förändringen där tycker jag är att uppfödaren finns med. :)

Åh, vad kul att man kunde söka på t ex bara monté :bow: Den funktionen sökte jag för ett tag sedan!

/snurpe

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 689
Senast: Enya
·
Relationer Jag känner mig så ensam och förvirrad, hoppas någon orkar läsa allt och hjälpa mig med lite tankar. För sju år sedan blev jag...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
13 695
Hundhälsa Jag behöver råd.. Det blev ett långt inlägg, men jag hoppas någon orkar läsa det ändå. Har en schäferhane på fem år, som kort och gott...
2
Svar
20
· Visningar
7 429
Gravid - 1år Spinoff på nattjobbs-tråden! Utlämnande och långt :o Är i valet och kvalet om jag måste ta tjänstledigt och söka nytt jobb. Jag trivs...
7 8 9
Svar
160
· Visningar
20 529
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Atletix