Det hade faktiskt varit lite förmildrande.är han snygg? Mannen alltså...
Snygga experter kan vara något plus i kanten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det hade faktiskt varit lite förmildrande.är han snygg? Mannen alltså...
Exakt!Det hade faktiskt varit lite förmildrande.
Snygga experter kan vara något plus i kanten.
Antar att man menar att det inte finns frostfritt vatten på vintern..Såg en stallplatsuthyrare som listade upp en massa saker som ingick. En av punkterna var ”vatten i hagen när vädret tillåter det”.
Wtf….
Jag vet inte riktigt vad dom menar men för mig är det helt otänkbart att det inte finns vatten året om att tillgå. Mat och vatten är liksom det mest basic..Antar att man menar att det inte finns frostfritt vatten på vintern..
Ja jag håller med men skulle säga att de flesta stall jag känner till inte har det såJag vet inte riktigt vad dom menar men för mig är det helt otänkbart att det inte finns vatten året om att tillgå. Mat och vatten är liksom det mest basic..
Alla stall jag varit i har haft vatten att tillgå på ett eller annat sätt året runt.Ja jag håller med men skulle säga att de flesta stall jag känner till inte har det så
Det är ju toppenAlla stall jag varit i har haft vatten att tillgå på ett eller annat sätt året runt.
Jag vet nog inget stall som har så.Ja jag håller med men skulle säga att de flesta stall jag känner till inte har det så
Vilken tur för erJag vet nog inget stall som har så.
Otroligt att det är tillåtet att låta hästarna ha det så.Vilken tur för er
Här är det som sagt inte alla - de större anläggningarna har ju knappt ens hästarna ute mer än någon timme per dag heller. Termobar eller motsvarande har mest varit på lösdrifter.
Ja jo men det är ju en annan sak..Otroligt att det är tillåtet att låta hästarna ha det så.
Men väl värd att påtala.Ja jo men det är ju en annan sak..
Jag har stått i stall där stallägaren ansvarade för vatten i hagarna sommarhalvåret men inte på vintern. Hästarna hade ju fortfarande vatten i hagen men på vintern fick man sköta det själv och köra dunkar från stallet.Jag vet inte riktigt vad dom menar men för mig är det helt otänkbart att det inte finns vatten året om att tillgå. Mat och vatten är liksom det mest basic..
Ja då hade ni fortfarande tillgång. Det är ordet tillgång jag hakar upp mig på. Som om det inte finns att ta vatten på vintern någonstansJag har stått i stall där stallägaren ansvarade för vatten i hagarna sommarhalvåret men inte på vintern. Hästarna hade ju fortfarande vatten i hagen men på vintern fick man sköta det själv och köra dunkar från stallet.
Nuvarande stall ingår ingen service alls kring vatten i hagen utan man gör det själv året om.
Jag skulle gissa att de menar något sånt som jag skrev om. Det är ju inte så troligt att de har vattenbrist helt på vinternJa då hade ni fortfarande tillgång. Det är ordet tillgång jag hakar upp mig på. Som om det inte finns att ta vatten på vintern någonstans
Jag hoppas verkligen det men om jag har fattat rätt så är det väl det @Blyger har sett hos flera stall.Jag skulle gissa att de menar något sånt som jag skrev om. Det är ju inte så troligt att de har vattenbrist helt på vintern
Ja alltså det finns ju folk som inte orkar fixa vatten i hagen om det inte sköts av ngn annan. Men det lär ju finnas möjlighet att kånka vatten.Jag hoppas verkligen det men om jag har fattat rätt så är det väl det @Blyger har sett hos flera stall.
Jag hoppas verkligen det fast det var inte så jag tolkade det.Ja alltså det finns ju folk som inte orkar fixa vatten i hagen om det inte sköts av ngn annan. Men det lär ju finnas möjlighet att kånka vatten.
Ja då hade ni fortfarande tillgång. Det är ordet tillgång jag hakar upp mig på. Som om det inte finns att ta vatten på vintern någonstans
Sverige är ju avlångt men hos mig krävs termobar eller liknande isolerat/eldrivet kar för att det ska vara tillgång till vatten hela vintern. Alltså måste man inte bara konka själv, det ska finnas ström också.Jag hoppas verkligen det men om jag har fattat rätt så är det väl det @Blyger har sett hos flera stall.