Annonsera mera VII

Jag vet inte riktigt vad dom menar men för mig är det helt otänkbart att det inte finns vatten året om att tillgå. Mat och vatten är liksom det mest basic..
Jag har stått i stall där stallägaren ansvarade för vatten i hagarna sommarhalvåret men inte på vintern. Hästarna hade ju fortfarande vatten i hagen men på vintern fick man sköta det själv och köra dunkar från stallet.
Nuvarande stall ingår ingen service alls kring vatten i hagen utan man gör det själv året om.

Jag har stått i stall där stallägaren ansvarade för vatten i hagarna sommarhalvåret men inte på vintern. Hästarna hade ju fortfarande vatten i hagen men på vintern fick man sköta det själv och köra dunkar från stallet.
Nuvarande stall ingår ingen service alls kring vatten i hagen utan man gör det själv året om.
Ja då hade ni fortfarande tillgång. Det är ordet tillgång jag hakar upp mig på. Som om det inte finns att ta vatten på vintern någonstans 😬

Ja då hade ni fortfarande tillgång. Det är ordet tillgång jag hakar upp mig på. Som om det inte finns att ta vatten på vintern någonstans 😬

Jag hoppas verkligen det men om jag har fattat rätt så är det väl det @Blyger har sett hos flera stall.
Sverige är ju avlångt men hos mig krävs termobar eller liknande isolerat/eldrivet kar för att det ska vara tillgång till vatten hela vintern. Alltså måste man inte bara konka själv, det ska finnas ström också.

• Gilla
Reactions: Sel

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Jag planerar att sälja min ena häst. Frågan är nu hur man prissätter? Jag har försökt titta på hästnet men gav upp då jag inte hittade...
Svar
1
· Visningar
753
Senast: Elisha
·
Fritid Jag har bestämt mig för att försöka aälja mitt stora objektiv, inget jag vill göra men jag behöver få in pengar asap så jag måste. Det...
Svar
8
· Visningar
600
Senast: Tokyo
·
Gnägg Hej, då min häst inte finns mer 😥skulle jag vilja byta häst på Equilab. Har provat radera gamla namnet där men det går inte? Hur gör...
Svar
4
· Visningar
407
Senast: sweep
·
Gnägg Har en värmebalja från willab, har funkat prickfritt och vattnet har hållit sig isfritt vid längre temperaturer än det står att den ska...
Svar
4
· Visningar
387
Senast: CaisaCax
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama