Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fin men hemlig!”Fin stam”
Jaha men kan du vara så vänlig och SKRIVA DEN I ANNONSEN OCKSÅ?
En överraskningFin men hemlig!
”Fin stam”
Jaha men kan du vara så vänlig och SKRIVA DEN I ANNONSEN OCKSÅ?
Hästar eller människor?Såg en sadel till salu där det första som nämns är att sadeln har använts av pensionärer
Var finns den här reaktionen när man verkligen behöver den?"Jag avstår från veterinärbesiktning, genomgången av veterinär för 3 1/2 år sedan."
Antingen tror man på det själv eller så hoppas man att någon annan gör det."Jag avstår från veterinärbesiktning, genomgången av veterinär för 3 1/2 år sedan."
"Jag avstår från veterinärbesiktning, genomgången av veterinär för 3 1/2 år sedan."
Förlåt, jag fattar inte Är det en häst till salu som säljaren inte tänker besikta? Eller en köpare som avstår besiktning då den är genomgången för 3,5 årsen?"Jag avstår från veterinärbesiktning, genomgången av veterinär för 3 1/2 år sedan."
Det är en häst till salu som säljaren inte tänker besikta.Förlåt, jag fattar inte Är det en häst till salu som säljaren inte tänker besikta? Eller en köpare som avstår besiktning då den är genomgången för 3,5 årsen?
Såg också den, så konstigt formulerat. Vad ska säljaren göra om en potentiell köpare vill besikta? ”Nej då får du inte köpa den”, eller?Det är en häst till salu som säljaren inte tänker besikta.
Får ju en verkligen att anta att hästen inte är ren.Såg också den, så konstigt formulerat. Vad ska säljaren göra om en potentiell köpare vill besikta? ”Nej då får du inte köpa den”, eller?
Tycker det hela blir ännu mer spännande då ägaren vill friskriva sig från ett par saker, verkar även som att den har reservation på försäkringen?"Jag avstår från veterinärbesiktning, genomgången av veterinär för 3 1/2 år sedan."
Inte ok.Häst till salu "midsommar rea"
Jag blev väldigt trött när jag såg detta. Hästen är dessutom köpt för 1 månad sen....