Stor och stark!Hahaha
Jag skall annonsera ut vårt släp.
Jag undrar vad det kommer att säga till mig?
"Jag är en trogen följeslagare, skuggan i ditt bilburna liv...."
Sedan då?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Stor och stark!Hahaha
Sedan då?
Skriv viktbärande,... så blir det diskussion här på buke...Hahaha
Sedan då?
Nä, jag tror jag avstår. Vill helst inte bli häcklad på Buke.
Hur hög bör lasten max vara?Skriv viktbärande,... så blir det diskussion här på buke...
Ja det beror ju också på förarens skicklighet. Om föraren kan köra i mer balans så är det lättare för släpet som inte behöver balansera upp för förarens obalans.Hur hög bör lasten max vara?
Äh, det gör väl inget om lasten når ned på marken?Ja det beror ju också på förarens skicklighet. Om föraren kan köra i mer balans så är det lättare för släpet som inte behöver balansera upp för förarens obalans.
Nä, det finns väl inga regler på att ekipaget måste vara proportionerligt?Äh, det gör väl inget om lasten når ned på marken?
Jag skulle byta lojal till följsam, annars anser jag att det var en förlustaffär från din sida då du inte beskrivit din forna vän på rättvist sätt! Nu kommer den säkert att bli en vandringspokalTackar allra ödmjukast för alla förslag.
Men, jag gick faktiskt emot era förslag och gjorde en ordinär annons, utan syftingsfel och den var dessutom ett objekt, och inte subjekt.
Och Voilà!
Den såldes genom att en person skickade en handpenning inom ett par timmar.
Så, ni får försöka med någon annan hugad annonsör.
Jag tycker dock att transporten är både viktbärande, balanserad och lojal (trogen? ), och den går fram nästan överallt. Byggd i något lite uppförsbacke. Den har också en mycket tydlig av- och på-knapp, och hittar aldrig på hyss vid stillastående.
Den kan även stå ensam.
Men som sagt, tack ändå, kära vänner!
Alltså, nu har transporten åkt till sitt nya hem och där kommer den att få det bra!Jag skulle byta lojal till följsam, annars anser jag att det var en förlustaffär från din sida då du inte beskrivit din forna vän på rättvist sätt! Nu kommer den säkert att bli en vandringspokal
Du låter som en ansvarsfull fd ägare som verkligen hittat ett bra hem till din gamla trotjänare.Alltså, nu har transporten åkt till sitt nya hem och där kommer den att få det bra!
Hussen var meka-kunnig och lade sig snabbt på knä för att komma in underrede och alla fyra hjul.
Matten pratade sig varm om att transporten skulle få många uppgifter att göra och den skulle inte bli bortglömd i ett hörn. Kanske skulle den förutom ponnier, få äran att transportera kalvar och säkert också skräp och prylar av större modechang.
Jag vinkade av den och fällde faktiskt inte en enda tår. Såld till önskat pris utan tillstymmelse till pruta, och inom 20 h från det att annonsen lades ut, kan man inte vara mer än nöjd.
Den nya familjen fick också all information om transportens extravaganta utstyrsel (läs enkelt sparkskydd, ny elkoppling osv), och även mindre smickrande sidor som på sikt behöver åtgärdas.
No return-policy med andra ord.
Men den kommer att bli älskad, det är jag säker på. Trots att det var första bästa köpare!
.... jag har alltså inte ens en motorcykel...Jag kom att tänka på den här tråden när en annons om stödgrej för motorcyklar dök upp i mitt flöde. Den skrev att den sökte nytt hem eftersom "husse inte har nån motorcykel mer". Jag fick sitta på mina händer för att inte svara "ÅH! JAG VILL BLI DIN NYA MAMMIS!!!! " eller nåt...
Till stödbenet? HahaJag kom att tänka på den här tråden när en annons om stödgrej för motorcyklar dök upp i mitt flöde. Den skrev att den sökte nytt hem eftersom "husse inte har nån motorcykel mer". Jag fick sitta på mina händer för att inte svara "ÅH! JAG VILL BLI DIN NYA MAMMIS!!!! " eller nåt...
Jisses vilka puckon det finns! Påminner mig om den annons jag såg en gång för en träning där illustrationsbilden var på en häst som gick bakom hand riden på stångbett och graman .Stallplats annonseras med de lockande orden att hästexpert finns på plats, bilden till annonsen är på en man som rider barbacka utan hjälm.
är han snygg? Mannen alltså...Stallplats annonseras med de lockande orden att hästexpert finns på plats, bilden till annonsen är på en man som rider barbacka utan hjälm.
Eller hur! Nu var jag själv tankspridd och red iväg i keps häromdagen men kom på mig 50 m från stallet att det kändes lite lätt och luftigt och tvärvände Men jag skulle ju inte annonsera med det...Jisses vilka puckon det finns! Påminner mig om den annons jag såg en gång för en träning där illustrationsbilden var på en häst som gick bakom hand riden på stångbett och graman .
Tycker nog hästen, kanske en ardenner, är snyggare...är han snygg? Mannen alltså...