Den här säljaren .!
Ja, jag skulle lägga in en annons men bilden funkade inte, så då kunde hela inlägget tas bort.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, jag skulle lägga in en annons men bilden funkade inte, så då kunde hela inlägget tas bort.
Vad är det konstiga?Mörkbrun sadel säljes.
Färg: Tabacco
Tabacco är väldigt ljusVad är det konstiga?
Det är inte samma färgVad är det konstiga?
Tabacco är väldigt ljus
Aha. Mina mörkbruna stigläder saluförs som tabacco. Men å andra sidan har jag sett andra tabacco-kulörer också, i ett brett spann av ljusare till mörkare. Därför jag inte reageradeDet är inte samma färg
Mörkbrun är ju en mörkt brun, tänker jag.Aha. Mina mörkbruna stigläder saluförs som tabacco. Men å andra sidan har jag sett andra tabacco-kulörer också, i ett brett spann av ljusare till mörkare. Därför jag inte reagerade
" Fint skick dock har förra ägaren råkat stryka den för varmt därav märket på ena sidan. Inget man tänker på dock!"
Tur det finns en förra ägare att skylla på så att man kan svära sig fri från ansvaret.
Alltså - det verkar svårt att ta föl på en död häst?!?Min fina Namn förolyckades och blev triangelmärkt av sina skador.
Hög ridbarhet, trevligt lynne, modig en vacker häst med positiv inställning till arbete. Möderne tävlad och placerad i svårhoppning, Namn hade också kapacitet för 130-140 hoppning men vi hann aldrig komma dit.
Är väldigt mån om hemmet och kan tänka mig att köpa tillbaka henne för samma summa om hon inte blir dräktig. Hon har haft en avkomma och allt gick fint med både dräktigheten, fölning och föräldraskapet.
Bara att chansa, säljaren kan ju köpa tillbaka annarsAlltså - det verkar svårt att ta föl på en död häst?!?
Jag skrattade gott åt den annonsenAlltså - det verkar svårt att ta föl på en död häst?!?
Tyvärr så tror många att förolyckad betyder att man blivit skadad bara.Jag skrattade gott åt den annonsen
Så går det när man slarvar med korrekturläsningen
Men jösses vad händer med språkkunskaperna egentligen?Tyvärr så tror många att förolyckad betyder att man blivit skadad bara.
Lojal trotjänare kanske? Som med glädje gör det den blir ombedd att göra?Fö vad sjutton är egentligen troget för ord? Trogen också för den delen. Säg det tio gånger så inser man hur fånigt det låter.