Men det är alltså den döda hästen som skriver?Tog ett tag innan jag fatta vad människan, eller förlåt hästen, sökte för något.
Visa bifogad fil 113604
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men det är alltså den döda hästen som skriver?Tog ett tag innan jag fatta vad människan, eller förlåt hästen, sökte för något.
Visa bifogad fil 113604
Från andra sidan...Men det är alltså den döda hästen som skriver?
Fy så läskigt hur kommer man ens på tankenFrån andra sidan...
Men fint att få veta att regnbågsbron verkligen finns.
numera kan man rapportera betäckningar på webben, i blå basen. Så (i princip) alla hingstar som tillhör de raser som ingår i SH kan köpa precis så många de behöver.Och redan själva betäckningsblocken kostar… Det fifflas mycket med sånt tyvärr även bland godkända hingstar. Ston som gått fall rapporteras inte, så sparar man på blocken.
numera kan man rapportera betäckningar på webben, i blå basen. Så (i princip) alla hingstar som tillhör de raser som ingår i SH kan köpa precis så många de behöver.
Eller hur så tråkigt.Kan inte betäcknings-/avelspratet brytas ut till en egen tråd..?
*Edit - såg att det var gjort. Tack!
Måste vara mycket elastiska!Mockaskodda vita ridbyxor från Pikeur i storlek ONE SIZE på tradera
Jag förstår inte ens annonserna när det är djuret som skriver. Tycker det är rätt vanligt oavsett om det handlar om hästar, hundar, katter... Och så ska man tycka det är charmigt och gulligt... kanske första gången man såg det... men inte när man sett det hundra gånger förr...Fy så läskigt hur kommer man ens på tanken
Ja det har man ju sett förr och det är ju mest larvigt men att låtsas vara ett Dött djur som skriver tycker jag bara är sjukt.Jag förstår inte ens annonserna när det är djuret som skriver. Tycker det är rätt vanligt oavsett om det handlar om hästar, hundar, katter... Och så ska man tycka det är charmigt och gulligt... kanske första gången man såg det... men inte när man sett det hundra gånger förr...
Ja, och när det står att matte vill ha kontakt med en tonåring herre börjar det krypa i mig. Låter hebefilartat.Ja det har man ju sett förr och det är ju mest larvigt men att låtsas vara ett Dött djur som skriver tycker jag bara är sjukt.
Ja jag får kalla kårar.Ja, och när det står att matte vill ha kontakt med en tonåring herre börjar det krypa i mig. Låter hebefilartat.
Annonsören menar såklart att förvandlingen från häst till ponny är aktiverad.En annons där man söker en ponny till barn som vill börja tävla i hoppning.
En person svarar och vill sälja på dem en liten storhäst (med meriten att hennes dotter ridit den).
Annonsören förklarar att barnet vill tävla.
Personen svarar "han är aktiv".
Vaddå "aktiv"?
Blir hästen ponny av det
Försöka duger!En familj som söker en jätte gård att arrendera. (Typ 30 boxar med lika mycket hektar)
Får tips om en gård som ska säljas med 8 boxar och 12 hektar bete
Inte ens i närheten av rätt
Å andra sidan, så är utbudet av enskilda gårdar till arrende, med 30 (färdiga) stallplatser i box mycket och 30 ha (eget) bete, mycket litet.En familj som söker en jätte gård att arrendera. (Typ 30 boxar med lika mycket hektar)
Får tips om en gård som ska säljas med 8 boxar och 12 hektar bete
Inte ens i närheten av rätt