Annonsera mera VII

Annons på blocket. Ligger i häst, foder och stall. Hade kanske hört hemma bättre på tex trädgård? Eller kanske på Facebook eller lapp i affären.
"högstbjudande som inte strular", hyggligt optimistiskt att förvänta sig en köbildning med nervösa köpare som kämpar i det längsta för att inte bli överbjudna och gråta i förtvivlan när de förlorar den prestigefyllda striden om Den (cirka) Halva Ruttna Höbalen.

"högstbjudande som inte strular", hyggligt optimistiskt att förvänta sig en köbildning med nervösa köpare som kämpar i det längsta för att inte bli överbjudna och gråta i förtvivlan när de förlorar den prestigefyllda striden om Den (cirka) Halva Ruttna Höbalen.
Kanske ska lägga ut min halva säck med kaninhalm som legat ute i regnet ett halvår och som jag inte orkat slänga?

🤭
75E8F6D8-3307-4CE3-A69F-92AB68E2292B.webp

Visa bifogad fil 104460
Från fb... Hundvakt sökes för hela dagar men man vill givetvis inte betala annat än symboliskt...

Wow, symbolisk summa för att ta hand om någon annans icke rumsrena yngling.. vilken dröm! För vi vet ju alla hur okomplicerat och lättsamt en fyramånaders är 🤣

För övrigt tar väl inte hunddagis (i regel?) emot så unga? Åtminstone inte sånna som ej är rumsrena?

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Jag planerar att sälja min ena häst. Frågan är nu hur man prissätter? Jag har försökt titta på hästnet men gav upp då jag inte hittade...
Svar
1
· Visningar
701
Senast: Elisha
·
Fritid Jag har bestämt mig för att försöka aälja mitt stora objektiv, inget jag vill göra men jag behöver få in pengar asap så jag måste. Det...
Svar
8
· Visningar
597
Senast: Tokyo
·
Gnägg Hej, då min häst inte finns mer 😥skulle jag vilja byta häst på Equilab. Har provat radera gamla namnet där men det går inte? Hur gör...
Svar
4
· Visningar
341
Senast: sweep
·
R
Gnägg Jag skulle vilja höra era erfaren heter från att köpa häst! Hur och när visste ni att det var DEN hästen liksom? Kändes det bara som ett...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 539
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar