Bra som täckmaterial. Eller att ha under och sen jord över och odla i. Det blir ju jord till slutVem sjutton köper något sådant?! Ens till trädgården.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bra som täckmaterial. Eller att ha under och sen jord över och odla i. Det blir ju jord till slutVem sjutton köper något sådant?! Ens till trädgården.
Samma typ av personer som säljer använda (toma) godispapper på loppis, eftersom någon kanske vill använda dem til pyssel?Vem sjutton köper något sådant?! Ens till trädgården.
Nog lättare att elda upp skiten än att sälja det.Annons på blocket. Ligger i häst, foder och stall. Hade kanske hört hemma bättre på tex trädgård? Eller kanske på Facebook eller lapp i affärenVisa bifogad fil 104032
"högstbjudande som inte strular", hyggligt optimistiskt att förvänta sig en köbildning med nervösa köpare som kämpar i det längsta för att inte bli överbjudna och gråta i förtvivlan när de förlorar den prestigefyllda striden om Den (cirka) Halva Ruttna Höbalen.Annons på blocket. Ligger i häst, foder och stall. Hade kanske hört hemma bättre på tex trädgård? Eller kanske på Facebook eller lapp i affären.
Kanske ska lägga ut min halva säck med kaninhalm som legat ute i regnet ett halvår och som jag inte orkat slänga?"högstbjudande som inte strular", hyggligt optimistiskt att förvänta sig en köbildning med nervösa köpare som kämpar i det längsta för att inte bli överbjudna och gråta i förtvivlan när de förlorar den prestigefyllda striden om Den (cirka) Halva Ruttna Höbalen.
Bara ett halvår? Bered dig på budgivning!Kanske ska lägga ut min halva säck med kaninhalm som legat ute i regnet ett halvår och som jag inte orkat slänga?
Nämen! Pyjamasbyxor
Bra som täckmaterial. Eller att ha under och sen jord över och odla i. Det blir ju jord till slut
Kan du länka till annonsen? Eller det kanske man inte får?Häst ute till salu från en rätt så känd profil, med kanske den sjukaste bakvikten på sadeln jag någonsin skådat... stackars djur.
Rätt, det får man inteKan du länka till annonsen? Eller det kanske man inte får?
Kan du ta en skärmdump på bilden och sudda bort ansikten å kännetecken/beskära lite av hästen på bilden? Man blir ju nyfiken, och en bild säger mer än tusen ord!Häst ute till salu från en rätt så känd profil, med kanske den sjukaste bakvikten på sadeln jag någonsin skådat... stackars djur.
Läskigt att skaffa hund om man inte har löst sådär många timmars hundvakt.Visa bifogad fil 104460
Från fb... Hundvakt sökes för hela dagar men man vill givetvis inte betala annat än symboliskt...
Vi har en här som ville ha gratis! hundvakt dagligen till en stor schäferVisa bifogad fil 104460
Från fb... Hundvakt sökes för hela dagar men man vill givetvis inte betala annat än symboliskt...
Exakt vad jag också tänkte. Eller att de blev överraskade av kostnaden för dagis.Läskigt att skaffa hund om man inte har löst sådär många timmars hundvakt.
Visa bifogad fil 104460
...och inte helt rumsren...Visa bifogad fil 104460