Ja alltså jag trodde inte att de försökte sälja en riktig fjording oavsett och tyckte det var kul ändå, men det kanske bara är min humorHaha... med tanke på hur vissa annonser är så hade det ju nästan kunnat vara så....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja alltså jag trodde inte att de försökte sälja en riktig fjording oavsett och tyckte det var kul ändå, men det kanske bara är min humorHaha... med tanke på hur vissa annonser är så hade det ju nästan kunnat vara så....
Jag minns att jag en gång såg en annons typ. "Travare, typiskt sto, 5 år."Ja alltså jag trodde inte att de försökte sälja en riktig fjording oavsett och tyckte det var kul ändå, men det kanske bara är min humor
Blev så ledsen när jag såg den annonsen,stackars lilla häst att behöva flytta vid den åldern27 årig fjording till salu
Hemskt. Hur kan folk?Blev så ledsen när jag såg den annonsen,stackars lilla häst att behöva flytta vid den åldern
Samma härBlev så ledsen när jag såg den annonsen,stackars lilla häst att behöva flytta vid den åldern
Samma här. Och som Mor och dotter häst. Och med den motiveringen " att barnen inte rider mer, skrittas någon tur per månad". Jamen det är väl tillräckligt för en så gammal dam?Samma här
Mm eller hur. Såg du filmen när ungen rider utan hjälm i grimma och grimskaft?Samma här. Och som Mor och dotter häst. Och med den motiveringen " att barnen inte rider mer, skrittas någon tur per månad". Jamen det är väl tillräckligt för en så gammal dam?
Mm eller hur. Såg du filmen när ungen rider utan hjälm i grimma och grimskaft?
Ja Undra hur den är i hullet egentligen under all päls.Såg filmen och känns väldigt tragiskt med en så gammal häst. Känns som det är stor risk för att den hamnar hos någon okunnig om äldre hästars behov och kan fara väldigt illa i värsta fall.
Det är väl bra att skriva att det är ett ca-mått? Om man varken har en riktig mätkäpp eller vana att mäta mankhöjder är risken att det blir lite fel vid hemmamätning.En uppmätt mankhöjd på en häst till salu står efter det OBS! uppmätt mankhöjd är ett camått??? Är ingen unghäst så ingen häst som fortfarande växer. Vad har dem gjort tagit ungens skollinjal och mätt lite hemma på ojämnt underlag? :confused1::confused1:
En uppmätt mankhöjd på en häst till salu står efter det OBS! uppmätt mankhöjd är ett camått??? Är ingen unghäst så ingen häst som fortfarande växer. Vad har dem gjort tagit ungens skollinjal och mätt lite hemma på ojämnt underlag? :confused1::confused1:
Jag har också ett cirka mått på min häst, förvisso mätt med mätkäpp, men stallgolvet är verkligen inte rakt! Och på min häst spelar verkligen inte två centimeter plus minus på höjden någon roll. Ska man köpa tävlingsponny är det ju betydligt viktigareDet är väl bra att skriva att det är ett ca-mått? Om man varken har en riktig mätkäpp eller vana att mäta mankhöjder är risken att det blir lite fel vid hemmamätning.
Nej, jag orkade inte!Mm eller hur. Såg du filmen när ungen rider utan hjälm i grimma och grimskaft?
Det är ledsamt, men handen på hjärtat, den skall nog få ett fint hem hos någon annan då.Nej, jag orkade inte!
Troligen inte bra alls. Kollade på deras tiktok och då fanns en film från förra vintern där den ser ok ut. Men på bilden i annonsen och på filmen så ser den väldigt tanig ut i överlinjenJa Undra hur den är i hullet egentligen under all päls.
Tyckte också det men den är väldigt lurvig så svårt att se exakt, tänkte på ppid också.Troligen inte bra alls. Kollade på deras tiktok och då fanns en film från förra vintern där den ser ok ut. Men på bilden i annonsen och på filmen så ser den väldigt tanig ut i överlinjen