Annonsera mera VI

Status
Stängd för vidare inlägg.
”X är en väldigt stark häst och kan bli väldigt arg på saker och han har även vart med om Transport olycka innan och behandlas och vi har inte råd mer mer vård till honom och om han inte blir köpt inom 3 dygn så måste han avlivas😭 så Sammy vill gärna ha en roligt hem med några vänner och bra vård. (Svans infektioner vid röven)”

😳

Hoppas att den där annonsen inte är på riktigt (hittade den på Hästnet, detaljerna om kön, ras etc. verkar lite märkliga). Men om den är på riktigt skulle jag också "bli väldigt arg på saker"om jag vore hästen.

”X är en väldigt stark häst och kan bli väldigt arg på saker och han har även vart med om Transport olycka innan och behandlas och vi har inte råd mer mer vård till honom och om han inte blir köpt inom 3 dygn så måste han avlivas😭 så Sammy vill gärna ha en roligt hem med några vänner och bra vård. (Svans infektioner vid röven)”

😳

Såg också den! Stackars häst. Och märkligt val av avslut på annonsen

Dräktigt sto säljes billigt som avelssto. Har enligt annonsen en hälta som kommer och går och som inte går att bli av med trotts vila och behandling i tre år. Detta pga anaplasma. Fick ett föl i våras och var då mest halt under sista månaderna av dräktigheten. Men såklart en superbra mamma med lätt fölning...

Är det bara jag som känner att detta sto kanske inte bör vara avelssto om hon blir mer halt pga dräktighet...?

Dräktigt sto säljes billigt som avelssto. Har enligt annonsen en hälta som kommer och går och som inte går att bli av med trotts vila och behandling i tre år. Detta pga anaplasma. Fick ett föl i våras och var då mest halt under sista månaderna av dräktigheten. Men såklart en superbra mamma med lätt fölning...

Är det bara jag som känner att detta sto kanske inte bör vara avelssto om hon blir mer halt pga dräktighet...?
Inte bara du. Frågan är om den inte borde tas bort till och med.

Det är ju inte ärftligt 🙄

😢

Enda bilden i en annons där stallplats uthyres, ingår bilen i hyran tro? 😉

Bifogade filer

• 330202D0-CE1B-45E7-BB77-DD5EC4EF3562.webp
    330202D0-CE1B-45E7-BB77-DD5EC4EF3562.webp
    43,8 KB · Visningar: 83
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 820
Senast: mars
·
Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
16
· Visningar
2 069
Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
6 775
Senast: Milosari
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 610
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar