Någon letar stallbandage då hennest häst "dessbättre dragit på sig en senskada". Men det är klart, det kunde kanske varit en fraktur...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Säljes som foster?11 centimeter högt föl till salu
Positiv ändåNågon letar stallbandage då hennest häst "dessbättre dragit på sig en senskada". Men det är klart, det kunde kanske varit en fraktur...
Kanske mannen i fråga som personen vill säljaVad är det som säljs akut? Gården?
Mannen...Vad är det som säljs akut? Gården?
”X är en väldigt stark häst och kan bli väldigt arg på saker och han har även vart med om Transport olycka innan och behandlas och vi har inte råd mer mer vård till honom och om han inte blir köpt inom 3 dygn så måste han avlivas så Sammy vill gärna ha en roligt hem med några vänner och bra vård. (Svans infektioner vid röven)”
#78Hoppas att den där annonsen inte är på riktigt (hittade den på Hästnet, detaljerna om kön, ras etc. verkar lite märkliga). Men om den är på riktigt skulle jag också "bli väldigt arg på saker"om jag vore hästen.
Oj, my fail! Ignorera mitt inläggNu förstår jag inte. Gjorde jag något fel när jag skrev mitt inlägg? Jag svarade på inlägg #78 (det var i alla fall min avsikt.).
Dessutom en unghäst mellan 7-10 år.En som vill låna en häst till ett läger och skriver att den inte kommer kräva ägaren på pengar för att den får låna hästen. Eh, nej. Självklart så kommer jag inte låna ut en häst till en okänd och dessutom betala för det!
”X är en väldigt stark häst och kan bli väldigt arg på saker och han har även vart med om Transport olycka innan och behandlas och vi har inte råd mer mer vård till honom och om han inte blir köpt inom 3 dygn så måste han avlivas så Sammy vill gärna ha en roligt hem med några vänner och bra vård. (Svans infektioner vid röven)”
Inte bara du. Frågan är om den inte borde tas bort till och med.Dräktigt sto säljes billigt som avelssto. Har enligt annonsen en hälta som kommer och går och som inte går att bli av med trotts vila och behandling i tre år. Detta pga anaplasma. Fick ett föl i våras och var då mest halt under sista månaderna av dräktigheten. Men såklart en superbra mamma med lätt fölning...
Är det bara jag som känner att detta sto kanske inte bör vara avelssto om hon blir mer halt pga dräktighet...?
Dräktigt sto säljes billigt som avelssto. Har enligt annonsen en hälta som kommer och går och som inte går att bli av med trotts vila och behandling i tre år. Detta pga anaplasma. Fick ett föl i våras och var då mest halt under sista månaderna av dräktigheten. Men såklart en superbra mamma med lätt fölning...
Är det bara jag som känner att detta sto kanske inte bör vara avelssto om hon blir mer halt pga dräktighet...?
Medryttare sökes. ” Bör ha unghästvana då hästen har en del unghästfasoner för sig”. Hästens ålder är 22....
Aldrig hört talas om att gå i barndom?På temat "Ålder är bara en siffra" eller?