Ja, vanlig hovkrats för 95 kr... Ja okejDet är sellpy, de säljer väl åt privatpersoner. Tror inte de köpt själva för att sälja vidareDe gör lite blunders från och till. Vanliga billiga ryktborstar för flera hundra och lite sådär
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, vanlig hovkrats för 95 kr... Ja okejDet är sellpy, de säljer väl åt privatpersoner. Tror inte de köpt själva för att sälja vidareDe gör lite blunders från och till. Vanliga billiga ryktborstar för flera hundra och lite sådär
![]()
Transporter till salu är verkligen en sort för sej..Bild på transport. Står ingen information om vikter eller senaste besiktning eller något annat matnyttigt och annonsören har gömt registreringsskylten med en smiley. SKRIV UT relevant information, tack! Eller låt åtminstone registreringsnumret synas så att man kan söka själv! Fattar inte varför man gömmer den?
Haha, såg den jag också och blev lika fundersam jagRubriken "Skärmig speedponny" får mig onekligen att haja till men jag vet verkligen inte vad som menas med det.![]()
Rubriken "Skärmig speedponny" får mig onekligen att haja till men jag vet verkligen inte vad som menas med det.![]()
Den spenderar kanske mycket tid framför skärmar, så man får som ny ägare jobba med det där att begränsa skärmtiden?Rubriken "Skärmig speedponny" får mig onekligen att haja till men jag vet verkligen inte vad som menas med det.![]()
Ärlig i alla fall!"Om man gillar fart..."
![]()
Fick mig att tänka på Sleepy Hollow.Häst söker medryttare. Bara jag som får lite konstiga vibbar av bilden?Visa bifogad fil 38110
På en sida nära dig finns en annons med en häst som nyligen börjat tälta. Äkta skogsmulle och campingkompis tänker jag (och tycker det är ett gulligt skrivfel därför).
Gissar på autocorrect, min skrev precis höst istället för häst.
Äsch då, jag har sålt och köpt varor som skickats för mindre än såJag annonserade ut ridskor för 50 kr. Skrev enb avhämtning. Då frågar en ändå om jag kan posta dem!!
Skulle bli ren förlust att paketera,åka till postombudet för en vara som kostar 50 kr.
För sådana summor bör det vara okomplicerad avhämtning och inget annat.
Jag skänkte bort täcken för en symbolisk summa. Att jag skulle vägra skicka dem fanns inte på kartan för mig så att folk frågar om något för 50 kr kan skickas mot att de betalar frakten ser jag inte som något konstigt.Jag annonserade ut ridskor för 50 kr. Skrev enb avhämtning. Då frågar en ändå om jag kan posta dem!!
Skulle bli ren förlust att paketera,åka till postombudet för en vara som kostar 50 kr.
För sådana summor bör det vara okomplicerad avhämtning och inget annat.
Passar nu runt halloweenFick mig att tänka på Sleepy Hollow.