Sant, kanske slÄ till dÄ?Passar nu runt halloween
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sant, kanske slÄ till dÄ?Passar nu runt halloween
NĂ„n som inte vill ha svarRING ELLER SMSa INTE SKRIV MAIL JAG SVARAR INTE PĂ HĂSTNET MAIL ELLER VANLIG MAIL
... Okeeeej! Först: Tagga ner! Sen: Skulle jag ringa eller inte? Skriva mail? Inte skriva mail? Aaaahhh!
NÄgon inte vill sÀljaNÄn som inte vill ha svar
AlltsĂ„ personen svarar inte pĂ„ vanliga mejl, utan bara pĂ„ ovanliga? Eller??RING ELLER SMSa INTE SKRIV MAIL JAG SVARAR INTE PĂ HĂSTNET MAIL ELLER VANLIG MAIL
... Okeeeej! Först: Tagga ner! Sen: Skulle jag ringa eller inte? Skriva mail? Inte skriva mail? Aaaahhh!
RING ELLER SMSa INTE SKRIV MAIL JAG SVARAR INTE PĂ HĂSTNET MAIL ELLER VANLIG MAIL
Observera att jag skrev enbart avhÀmtning redan i annonsen.Jag skÀnkte bort tÀcken för en symbolisk summa. Att jag skulle vÀgra skicka dem fanns inte pÄ kartan för mig sÄ att folk frÄgar om nÄgot för 50 kr kan skickas mot att de betalar frakten ser jag inte som nÄgot konstigt.
Vad bra för dig. Nu har inte min affĂ€r postombud.Ăsch dĂ„, jag har sĂ„lt och köpt varor som skickats för mindre Ă€n sĂ„ Du fĂ„r ju betalt för frakten.
Ta tvÄ plastpÄsar eller en skokartong, sno om och tejpa runt. Skicka nÀr du ÀndÄ ska till affÀren. PlÀttlÀtt
RING ELLER SMSa INTE SKRIV MAIL JAG SVARAR INTE PĂ HĂSTNET MAIL ELLER VANLIG MAIL
Snigelpost?RING ELLER SMSa INTE SKRIV MAIL JAG SVARAR INTE PĂ HĂSTNET MAIL ELLER VANLIG MAIL
Röksignaler!Snigelpost?
Flaskpost!Röksignaler!
Flygplan med banderoll bakom!Flaskpost!
Telepati sÄ klart.Flygplan med banderoll bakom!
NÀstan sÄ jag ville buda pÄ den nÀr jag sÄg annonsenDet var inte igÄr som jag sÄg min gamla hjÀlm frÄn 70-80-talet
Har annons ute pÄ ett set med mÀrkesschabrak och huva. En person messar och vill köpa. Hen frÄgar var jag bor och jag svarar. Personen svarar dÄ att hen bor i orten X (ca 5 mil frÄn mig men Ät ett hÄll dit man oftast inte Äker om man inte specifikt ska till just orten X). NÀsta mess frÄn personen Àr om vi kan mötas i just orten X. Inte nÄgonstans mittemellan (som hade kÀnnts mer seriöst) utan just i orten dÀr hen bor.
Eh, hen tycker alltsÄ seriöst att jag ska Äka 5 mil till henoms ort för en vara som jag sÀljer.
Hur har man ens mage att föreslÄ nÄgot sÄdant undrar jag?
Jag har varit med om liknande. Jag skulle sÀlja höns och hade gjort upp med en person. Eftersom jag skulle Ät det hÄll hon bodde sÄ erbjöd jag mig att ta med dem dit sÄ kunde hon korta sin resa med ungefÀr 10 mil totalt. Svaret jag fick var att hon ville att jag körde dem Ànda hem till henne vilket hade betytt en rejÀlt lÀngre resa för mig.Har annons ute pÄ ett set med mÀrkesschabrak och huva. En person messar och vill köpa. Hen frÄgar var jag bor och jag svarar. Personen svarar dÄ att hen bor i orten X (ca 5 mil frÄn mig men Ät ett hÄll dit man oftast inte Äker om man inte specifikt ska till just orten X). NÀsta mess frÄn personen Àr om vi kan mötas i just orten X. Inte nÄgonstans mittemellan (som hade kÀnnts mer seriöst) utan just i orten dÀr hen bor.
Eh, hen tycker alltsÄ seriöst att jag ska Äka 5 mil till henoms ort för en vara som jag sÀljer.
Hur har man ens mage att föreslÄ nÄgot sÄdant undrar jag?