Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
låt mig gissa: har många år kvar att ge som sällskap till annan ponny/hästPonny till salu född 1990
Usch jag tycker inte att det är okej! LS kan ju inte garantera att djuren inte far runt som vandringspokaler och i det skicket och den åldern så kanske det bästa alternativet vore att avliva vissa av de omhändertagna djuren istället för att sälja till vem som helst anser jag.Länsstyrelsen säljer bl a en 30årig islandshäst och en åsna som dom inte vet om han är hingst eller valack. Men han ska helst säljas ihop med ett åsnesto.
Jamen verkligen! Jättekonstigt agerande från deras sida!Usch jag tycker inte att det är okej! LS kan ju inte garantera att djuren inte far runt som vandringspokaler och i det skicket och den åldern så kanske det bästa alternativet vore att avliva vissa av de omhändertagna djuren istället för att sälja till vem som helst anser jag.
Kan mkt väl vara så. Men har lite svårt för annonser där det står har många år kvar.låt mig gissa: har många år kvar att ge som sällskap till annan ponny/häst
Bedrövligt. Håller med till 100%.Usch jag tycker inte att det är okej! LS kan ju inte garantera att djuren inte far runt som vandringspokaler och i det skicket och den åldern så kanske det bästa alternativet vore att avliva vissa av de omhändertagna djuren istället för att sälja till vem som helst anser jag.
Om det inte framgick så var jag sarkastisk.Kan mkt väl vara så. Men har lite svårt för annonser där det står har många år kvar.
Hur kan man liksom lova det?
OK, dock inget som tydde på det. Syftade dock även på att det är ett vanligt uttalande.Om det inte framgick så var jag sarkastisk.
Extra jobbigt när den dessutom inte får ha någon historik över huvud taget. Där kan vi snacka att de kommer direkt från drömmenDet är visserligen köparens marknad när det gäller hästaffärer, men vissa som annonserar har väldigt orealistiska förväntningar på vad de kan behöva betala för drömhästen. Hittade detta;
Mina krav är:
Snäll i all hantering + klippning.
Ingen bråkig häst när det gäller lastning och av trailern.
Snäll att sko
Va snäll mot andra hästar.
Tävlad helat i hoppning och dressyr och kanske lite fälttävlan ett plus om den är van vid fälttävlan då de är de ja är ute efter lite smått.
Ej för gammal max 14 år!
Max hög 168.
Ej över pigg utan normal motor.
Ska kunna ridas ut på ensam även i grupp.
Ska helst kunna lämnas ensam i stall och hage.
Inga skador eller historiker!
max pris:40/55k
Lägger till att det var i en köp- och säljgrupp för SWB.
Extra jobbigt när den dessutom inte får ha någon historik över huvud taget. Där kan vi snacka att de kommer direkt från drömmen
Skönt att han inte är stum.Är ju trotts allt en typ av annons;
”Spansk talande singel kille på 40 år, söker trevlig, snäll och singel kvinna.”
Jag skulle nog bli lite smått förvånad om jag letade efter en häst och fick en Herman Lindqvist på köpet. Kanske iof lite mysigt att ha någon som föreläser om svenska kungar och annat istället för radio när man är i stallet. Undrar om han kan bo på höskullenDet var en historiker den inte inte fick ha, känns som att det går lätt att undvika
Det är visserligen köparens marknad när det gäller hästaffärer, men vissa som annonserar har väldigt orealistiska förväntningar på vad de kan behöva betala för drömhästen. Hittade detta;
Mina krav är:
Snäll att sko
Tävlad helat i hoppning och dressyr och kanske lite fälttävlan ett plus om den är van vid fälttävlan då de är de ja är ute efter lite smått.
Ej för gammal max 14 år!
Max hög 168.
Såg också denna annonsen och skrattade lite för mig själv. Hade inte haft ngt emot att hitta en sån häst själv men det känns väldigt orimligt att hitta en som stämmer in på allt det och till det priset dessutom
Hatar när det händer...Jag skulle nog bli lite smått förvånad om jag letade efter en häst och fick en Herman Lindqvist på köpet.
Det står visserligen ingen minimihöjd utan bara max 168cm. Så det kanske går att hitta en shettis för det priset...Det är visserligen köparens marknad när det gäller hästaffärer, men vissa som annonserar har väldigt orealistiska förväntningar på vad de kan behöva betala för drömhästen. Hittade detta;
Mina krav är:
Snäll att sko
Ej för gammal max 14 år!
Max hög 168.