P
prallan
Jamen exakt! Ett till lik på uppfarten behövs inte!Vad är det för märke på bilen som följer med?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jamen exakt! Ett till lik på uppfarten behövs inte!Vad är det för märke på bilen som följer med?
Läste "sportslig" och tänkte direkt på en sur fux-märr!Rubrik: Mindre sportig häst med bra stam.
Kommatecknet är mer betydelsefullt än man kan tro. Om nu inte hästen ifråga är osportig helt enkelt.
Väldigt vanligt, vissa skriver dessutom att vill man veta mer om det (var det ligger t.ex.) ska man PMa.Annons om stallplats utan antydan om var stallet ligger.
Om det är stallplatsen här på buke så står det i den bifogade bilden.Annons om stallplats utan antydan om var stallet ligger.
Om det är stallplatsen här på buke så står det i den bifogade bilden.
Väldigt vanligt, vissa skriver dessutom att vill man veta mer om det (var det ligger t.ex.) ska man PMa.
Ibland tänker jag att de som skriver sådana annonser vill ha fler FB vänner?
Jag förstår det inte heller! Skapar ju bara onödigt mer jobb.Det förekom redan på den tiden man betalade för att få in en annons i Ridsport. Jag har svårt att förstå att man inte är så tydlig som möjligt och talar om var det ligger redan i rubriken så att man fångar rätt perrsoners intresse.
Alldeles för oftaAnnons om stallplats utan antydan om var stallet ligger.
Man vill få folk att flytta till andra sidan landet bara för stallet!Det förekom redan på den tiden man betalade för att få in en annons i Ridsport. Jag har svårt att förstå att man inte är så tydlig som möjligt och talar om var det ligger redan i rubriken så att man fångar rätt perrsoners intresse.
Ibland (läs ofta!) vill jag flytta, för överallt utom området där jag bor, finns stallar med tittut för hästen. Finns inte i ett endaste stall i närheten, som innehar även övriga faciliteter vi är i behov utav.Man vill få folk att flytta till andra sidan landet bara för stallet!
Ja Såg att de sålde ett par tyglar som seleÄlskar endel av sellpys annonser på tradera.
VEM köper en begagnad äldre rykteskrapa för 100 kr frakt tillkommer också med dryga 50lappen.
Tex.
Endel saker är rena fyndet men uppenbarligen är det noll koll på prisbilderna, inte bara på hästsidan.
Kommer ut sånna annonser på travare då och då, man undrar om säljarna aldrig någonsin kollat andra annonser på just travares prisläge.Jag är själv förtjust i varmblodstravarna,
men en 13-årig vbl-valack med tidigare (dock utläkt) gaffelbandsskada, troligen ganska svag i galoppen (det står att man jobbar på galopperna) för 23000kr?
Sadel ingår inte. Hästen ser ut att ridas på Pelham.
På samma tema: "Hovrengörare" 100 kr på Sellply. (En vanlig hovkrats, har knappast kostat 100 kr ens som ny )Älskar endel av sellpys annonser på tradera.
VEM köper en begagnad äldre rykteskrapa för 100 kr frakt tillkommer också med dryga 50lappen.
Tex.
Endel saker är rena fyndet men uppenbarligen är det noll koll på prisbilderna, inte bara på hästsidan.
Eller hur.Kommer ut sånna annonser på travare då och då, man undrar om säljarna aldrig någonsin kollat andra annonser på just travares prisläge.
På samma tema: "Hovrengörare" 100 kr på Sellply. (En vanlig hovkrats, har knappast kostat 100 kr ens som ny )