Var hittar jag bilden?Verkligen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Var hittar jag bilden?Verkligen
Den dök upp i mitt flöde på facebook, via nån fjordhästgrupp.Var hittar jag bilden?
Aha, har inte fb.Den dök upp i mitt flöde på facebook, via nån fjordhästgrupp.
Kan kanske funka att se om du söker på spca sweden på Google och kolla deras Facebook. Kan gå utan att man är medlem på FacebookAha, har inte fb.
Nu är tydligen annonsen borttagen pga alla "haters" som inte tyckte hästen förtjänade ett hem ja för det var ju inte så att dom tänkte på hästens bästa
Från en annons om en hund som ska omplaceras.
"Söker ett föralltid hem. Pris 600kr för endast halsbandet, kopplet och ”burväska” till bilen som medföljer. "
Vidare i samma annons;
"Hon är inte van att promenera utomhus."
Ja, jag fick upp många frågor i huvudet av den annonsenDå blir man ju väldigt nyfiken på var den hunden brukar rastas och hur den aktiveras?
Den går på låda och springer på löpband såklart.Då blir man ju väldigt nyfiken på var den hunden brukar rastas och hur den aktiveras?
Kanske därför den behöver omplaceras? Den äter väl upp huset för demFrån en annons om en hund som ska omplaceras.
"Söker ett föralltid hem. Pris 600kr för endast halsbandet, kopplet och ”burväska” till bilen som medföljer. "
Vidare i samma annons;
"Hon är inte van att promenera utomhus."
Häst född 2008 säljes som "framtida hoppstjärna eller till avel" (inget om stammen i annonsen), 80 000 kr. Annonsen innehåller förmaningar om att man ska komma och träffa hästen, att filmsamlare undanbedes (inga filmer i annonsen) och att priset minsann kommer stiga i takt med placeringarna. Sedan upplyses man om att hästen på den suddiga mobilbilden (en enda bild) är hästens mamma.
Vad är det för märke på bilen som följer med?Från en annons om en hund som ska omplaceras.
Då blir man ju väldigt nyfiken på var den hunden brukar rastas och hur den aktiveras?
Rubrik: Mindre sportig häst med bra stam.
Kommatecknet är mer betydelsefullt än man kan tro. Om nu inte hästen ifråga är osportig helt enkelt.
Rubrik: Mindre sportig häst med bra stam.
Kommatecknet är mer betydelsefullt än man kan tro. Om nu inte hästen ifråga är osportig helt enkelt.
Jag vill också ha en osportig hästEn sådan häst skulle passa osportiga mig jättebra! Då kan vi lufsa i skogen i lugn och ro tillsammans