Annonsera mera V

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hajade till när jag läste "tänkte sälja fostret som ska födas" osv.
Antingen kunde man köpa det för en viss summa på en gång eller betala handpenning nu och en högre summa vid födsel.
När fölet är fött ska man betala pass, veterinär, hovslagare osv.

Har aldrig sett en annons på ett foster tidigare.
Det finns embryoauktioner, så det är inget unikt sätt att sälja häst :)

Nån som känner sig sugen på att utöka sitt galleri med hästkonst?

Cirise hästen
Visa bifogad fil 21702
Samma konstnär, också en häst.
Skärmavbild 2018-11-20 kl. 18.59.13.webp

Annons på facebook:
”Sista gången ute på annons” och flera gråtsmiley och hjärtan. Stammen på hästen är med, ett par halvtaskiga bilder och väldigt sparsamt med övrig info, rätt flummigt. Ingen ålder, inget pris, inte nån ort angiven och hästen är inte riden eller körd.

Det kom en kommentar om att ifall man gör en mer seriös annons med den infon som de flesta vill veta, så är hästen betydligt mer lättsåld. Jag håller med.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gnägg Kunde inte se någon tråd så tänker jag startar en. Hur förbereder/firar ny in nyår med hästarna? Inne i stall, ute i lösdrift? Vi har...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
4 494
Senast: WildHorse
·
Fritid Jag har bestämt mig för att försöka aälja mitt stora objektiv, inget jag vill göra men jag behöver få in pengar asap så jag måste. Det...
Svar
8
· Visningar
613
Senast: Tokyo
·
Gnägg Hej, då min häst inte finns mer 😥skulle jag vilja byta häst på Equilab. Har provat radera gamla namnet där men det går inte? Hur gör...
Svar
4
· Visningar
512
Senast: sweep
·
Gnägg Har en värmebalja från willab, har funkat prickfritt och vattnet har hållit sig isfritt vid längre temperaturer än det står att den ska...
Svar
4
· Visningar
547
Senast: CaisaCax
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka