Haha, jag tror inte vi bor i samma del av landetLåter nästan som om det är min annons du sett Jag har annonserat ett år ca utan att få napp...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha, jag tror inte vi bor i samma del av landetLåter nästan som om det är min annons du sett Jag har annonserat ett år ca utan att få napp...
Haha, jag tror inte vi bor i samma del av landet
Jag blir lika nyfiken när man ser vissa hästar till salu som verkar helt vettiga och till vettigt pris men ändå är till salu i evigheter.I den lokala medryttargruppen på Facebook är det en person som annonserat efter en medryttare i över ett år nu tror jag. Hästen verkar inte vara helt igång, men i övrigt ser jag inget större "fel" som gör att hon inte får napp. Jag är SÅ nyfiken på vad det egentligen är som felas, att jag nästan vill svara på annonsen själv
Samma här! Har iofs åkt och tittat på några såna hästar som verkat vettiga men när man väl kommit dit så har de inte alls motsvarat beskrivningen. Så det är väl antagligen så att de inte är riktigt så vettiga som annonser antyderJag blir lika nyfiken när man ser vissa hästar till salu som verkar helt vettiga och till vettigt pris men ändå är till salu i evigheter.
När jag köpte en av mina hästar för över 5 år sen var det en häst jag tyckte såg fin ut på annons. Inget större fel liksom. Den låg ute på annons i kanske ett år efter jag köpte min häst. Sedan har jag sett den ligga ute minst 4 gr med olika ägare varje gång på dessa 5 åren . Undrar vad det är för "fel" på den. Funderar på att köpa den så den slutar att vandra runt. Tycker synd om den.Jag blir lika nyfiken när man ser vissa hästar till salu som verkar helt vettiga och till vettigt pris men ändå är till salu i evigheter.
Men stackareMånga gamla hästar till salu, foderbrist gissar jag.
Men att lägga ut en 30 år gammal häst till försäjlning är för mig obegripligt. Visst islänning, men ändå, 7000 kostade det lilla livet.
Många gamla hästar till salu, foderbrist gissar jag.
Men att lägga ut en 30 år gammal häst till försäjlning är för mig obegripligt. Visst islänning, men ändå, 7000 kostade det lilla livet.
Det tycker jag att man ser ofta, gamla Polluxböcker ute för en halv förmögenhet.Såg en som annonserar ut begagnade häftade hästböcker för ungdomar för 150:- styck, samma böcker är ute för 15 spänn på Tradera.
Man kunde tänka sig att säljaren råkat få med en nolla för mycket men man kan få köpa flera i paket för 500:- så i såna fall skulle det blivit en nolla för mycket på ytterligare ett ställe.
...Eller åtminstone hästens verkliga, registrerade namn, (namnet i passet) så att det går att "slå upp" hästen och kolla stammen...En annons där en del av texten är "renrasig XXX med toppstam" men sen har man inte skrivit ut stamtavlan. Ser det ofta - man skriver att hästen har superstam eller stam bra för avel men utan att sedan skriva ut stammen. Vill man poängtera att en häst har bra stam så skriver man väl för bövelen ut stammen?
Men vad spelar det för roll när hästen kommer att få massa käääärlek?"Jag är eventuellt intresserad av foderhäst. Bra hagar och mycket kärlek."
Eeeeh... ok? Vad vill du ha för häst, vad tänkte du göra med den och vad kan du själv..?
Hahah, tänkte inte på det...Men vad spelar det för roll när hästen kommer att få massa käääärlek?
(För övrigt så håller jag med dig)Hahah, tänkte inte på det...