Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En sådan skulle jag inte ta hand om även om den var gratis, annat än om förmedlingsorganisationen stod för framtida veterinärvårdskostnader, inklusive mediciner o specialkost.Är hemma och är sjuk och suttit och kollat på hundar utan hem där seniorerna kostar 7000 kr. Alltså en blandras på sådär 7,8 år som yngst.
Är du säker på att ni har samma märke? Det finns ju miljoners olika kopior av ursprungsflexi. Orginalet är skitdyrt. För ett XXL har jag gett nära 600 nytt, men då håller de för evigt typ och blir aldrig slappa i fjädern eller dras sönder Fast han kanske bara råkade få med en nolla för mycket.En som säljer ett Classic flexi. Ser inte storleken på det men jämför jag med de andra grejerna på bilden så gissar jag på S. Mina likadana köpte jag nya för 99kr. Denna snubben ska ha 500 spänn för ett begagnat
Mina är original och ser likadana ut som hans. Mina var kanske relativt billiga men det dyraste jag har sett för ett Classic S är nog 149kr. Har hans 8m lina så kanske det går på 199kr. Utgår man från paketpriset i annonsen så är där inte en nolla för mycketÄr du säker på att ni har samma märke? Det finns ju miljoners olika kopior av ursprungsflexi. Orginalet är skitdyrt. För ett XXL har jag gett nära 600 nytt, men då håller de för evigt typ och blir aldrig slappa i fjädern eller dras sönder Fast han kanske bara råkade få med en nolla för mycket.
De riktiga flexi som har patentmärkningen kostar aldrig under 299:- för ett small.Mina är original och ser likadana ut som hans. Mina var kanske relativt billiga men det dyraste jag har sett för ett Classic S är nog 149kr. Har hans 8m lina så kanske det går på 199kr. Utgår man från paketpriset i annonsen så är där inte en nolla för mycket
Hur ser då ett original ut om de inte ser ut som detta och varför säljer alla butiker detta som äkta flexi med VÄLDIGT övertygande förpackningar mm.De riktiga flexi som har patentmärkningen kostar aldrig under 299:- för ett small.
Hur ser då ett original ut om de inte ser ut som detta och varför säljer alla butiker detta som äkta flexi med VÄLDIGT övertygande förpackningar mm.
Visa bifogad fil 38803
Det står R på alla mina för 99kr, det står också R på de andra två i andra modeller som jag inte minns vad de kostade men om jag utgår från vad jag brukar anse hundkoppel vara värda så kan jag inte föreställa mig att de kostat över 250kr. Det stora jag sålde för ett tag sedan kan säkert ha kostat mer men det var mer än 15 år gammalt så det minns jag inte. Jag har haft andra rullkoppel också och känner att jag är rätt kapabel till att se om det är äkta eller inte. Inga av mina är köpta på rea utan de är helt enkelt så billiga som 99kr för ett Classic S nuförtidenDet står ett R på de patenmärkta
Men de är få affärer som säljer dem. Bara välsorterade hundartikelsaffärer och vissa nätsidor.
OkiDet står R på alla mina för 99kr, det står också R på de andra två i andra modeller som jag inte minns vad de kostade men om jag utgår från vad jag brukar anse hundkoppel vara värda så kan jag inte föreställa mig att de kostat över 250kr. Det stora jag sålde för ett tag sedan kan säkert ha kostat mer men det var mer än 15 år gammalt så det minns jag inte. Jag har haft andra rullkoppel också och känner att jag är rätt kapabel till att se om det är äkta eller inte. Inga av mina är köpta på rea utan de är helt enkelt så billiga som 99kr för ett Classic S nuförtiden
Fast det gör dom och har alltid gjort sen många år tillbaka. Jag köpte ett på 90 talet för 300.Det står R på alla mina för 99kr, det står också R på de andra två i andra modeller som jag inte minns vad de kostade men om jag utgår från vad jag brukar anse hundkoppel vara värda så kan jag inte föreställa mig att de kostat över 250kr. Det stora jag sålde för ett tag sedan kan säkert ha kostat mer men det var mer än 15 år gammalt så det minns jag inte. Jag har haft andra rullkoppel också och känner att jag är rätt kapabel till att se om det är äkta eller inte. Inga av mina är köpta på rea utan de är helt enkelt så billiga som 99kr för ett Classic S nuförtiden
Förr var de dyra men inte nu längre https://www.zooplus.se/esearch.htm#q=FlexikoppelFast det gör dom och har alltid gjort sen många år tillbaka. Jag köpte ett på 90 talet för 300.
Precis. Där kostar ju Classic S bara 95kr så ännu billigare än mina. Och jag kan inte tänka mig att alla på den sidan är billiga kopiorFörr var de dyra men inte nu längre https://www.zooplus.se/esearch.htm#q=Flexikoppel
Woohoo då ska jag shoppa flexi till min jaktidiot.Precis. Där kostar ju Classic S bara 95kr så ännu billigare än mina. Och jag kan inte tänka mig att alla på den sidan är billiga kopior