Annonsera mera hundar

Status
Stängd för vidare inlägg.
Häromkring (centrala Göteborg) finns det inte en enda merle. Jag såg dock nyss en annons på cavalier/fransk bulldog, och givetvis var flera av valparna merle... Vill inte ens tänka på hur en sådan korsning mår. :cry:
Fy fasiken, inte många rätt där inte :( VARFÖR avlar man på det sättet? Är man liksom ute efter att checka så många sjukdomsrutor man kan?

Häromkring (centrala Göteborg) finns det inte en enda merle. Jag såg dock nyss en annons på cavalier/fransk bulldog, och givetvis var flera av valparna merle... Vill inte ens tänka på hur en sådan korsning mår. :cry:

Samma ställe har även ett gäng valpar i olika mixar av pommerian, papillon, kleinspitz och mittelspitz. Det luktar antingen valpfabrik eller smuggelförsäljning... :down:

Fy fasiken, inte många rätt där inte :( VARFÖR avlar man på det sättet? Är man liksom ute efter att checka så många sjukdomsrutor man kan?

Men de är ju både söta och unika! :idea::banghead:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund En nyfiken fråga: vad vore det motsvarade ordet till att adoptera? Omplacera så ger man bort hunden, men man kan inte säga att man...
4 5 6
Svar
113
· Visningar
4 984
Senast: Mia_R
·
Hundavel & Ras Titt som tätt så läser man hur folk avråder från Blocket och kallar framförallt säljarna/uppfödarna där för oseriösa. Men varför...
3 4 5
Svar
98
· Visningar
13 575
T
Övr. Hund Många har säkert läst min tråd om våran berner sennen som drabbades väldigt fort av lymfcancer. Troligtvis har hon inte så länge kvar i...
Svar
14
· Visningar
2 487
Senast: Johanna Rynman
·
Övr. Hund Börjar bli riktigt j*vla less på min byracka till hund! Snart orkar jag inte nåt mer faktiskt. Vi tar det från början,Har en omplc...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 418
Senast: MulleMonster
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVI
  • ChatGPT
  • Dejtingtråden del 38