Jag tror inte det. Men jag vet inte säkert eftersom jag inte känner annonsörenUtlands annons inlagd med hjälp av google
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tror inte det. Men jag vet inte säkert eftersom jag inte känner annonsörenUtlands annons inlagd med hjälp av google
Lite som min stackars tik som hade fått 4 kullar innan hon hann fylla 6 år. Direkt när valparna hade sålts så skulle hon kasseras, båttom var det för försäkringen skulle betalas inom 1 vecka också. Inte en krona ville de lägga på en förbrukad tik.En 4 år ung Golden tik på blocket som ska omplaceras.. Ej till avel, för hon har redan fått 3 kullar
Tydligen inte, fast en renrasig skk reggad hund behöver tyvärr varken vara frisk eller ha bra psyke Tiken jag köpte efter att uppfödaren "förbrukat henne" borde aldrig fått sina 4 kullar med tanke på hur svagt psyke hon har.Så familjehundar behöver inte vara friska o ha bra psyke?
Tydligen inte, fast en renrasig skk reggad hund behöver tyvärr varken vara frisk eller ha bra psyke Tiken jag köpte efter att uppfödaren "förbrukat henne" borde aldrig fått sina 4 kullar med tanke på hur svagt psyke hon har.
Om inte ännu viktigare, eftersom sällskapshundar ofta hamnar hos folk som kan noll och ingenting om hund, hundspråk eller hur man får bukt med diverse problembeteenden.Tyvärr verkar attityden va så hos vissa. "Ska ju bara vara en familjehund behöver inga särskilda hälsokoller eller bra psyke" men om du frågar mig är psyket hos en sällskapshund också otroligt viktigt
den behövde jag så här på morgonen.
den behövde jag så här på morgonen.
Blir så förbannat less på en annons aussies som säljs för 18 000.
Mamman är två och tar dom enda merit rld n. Hon ägs och tränas av uppfödarens 12-åriga dotter och tränar agility för att komma ut och tävla regelbundet. Hunden har också en 3a på skott...
Pappan är ren utställningshund
Blir så förbannat less på en annons aussies som säljs för 18 000.
Mamman är två och tar dom enda merit rld n. Hon ägs och tränas av uppfödarens 12-åriga dotter och tränar agility för att komma ut och tävla regelbundet. Hunden har också en 3a på skott...
Pappan är ren utställningshund
Nej såklart men det bidrog till lite mer nja till helhetsbilden på avelsparet.Fast trea på skott behöver inte betyda rädsla.
Många hundar som taggar upp i aktivitet för att arbeta får tvåor och treor.
”blandras melan schäfer serbisk hansky och golden retriever”
Antar att hen menar siberian husky
Ja, antagligen. Men ändå kreativ stavningMen den personen verkar ju överlag ha svårt för stavning, kanske har dyslexi eller så.
Golden shepherd för 10 papp, anyone?
"Denna blandning är vanlig i USA, man gör blandningen för att få fram trevliga familjehundar, men som också vaktar mot oinbjudna gäster."
Föräldrarna är lugna och harmoniska och väldigt framåt. Står noll och ingenting om de gjort några mentaltest, HD/ED-röntgen eller annat. Sånt är ju helt oviktigt för golden och schäfer ändå, så...
Inga existerande raser som passar som trevliga familjehundar gör alltså inte redant sånt? Varför inte bara köpa en schäfer istället eller något?