Levande staket för melonodlingar?Vad säger man?
Ett alternativ på uttal som aldrig dök upp i "hur uttalar du...?" tråden på allmänt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Levande staket för melonodlingar?Vad säger man?
Ett alternativ på uttal som aldrig dök upp i "hur uttalar du...?" tråden på allmänt.
Var bland det värsta jag hört talas om. Btw, alla som föder upp hundar är uppfödare.Häromdagen fanns en 1-årig Greyhound/ovtjarka till salu (annonsen är borttagen nu). Troligen ingen tjuvparning heller eftersom det fanns en uppfödare bakom. Jag hade gärna hört motiveringen till den mixen.
Inte en oseriös annons, bara en sorglig och tröttsam upprepning.
Länsstyrelsen i Dalarna:
"15 omhändertagna hundar av rasen Alaskan Malamute söker nya hem. "
Hur många ställen med polarhundar finns det egentligen vars hundar behöver omhändertas?
Så otroligt sorgligt. Hemmen för dessa hundar måste vara väldigt begränsade i antal.
Så otroligt sorgligt. Hemmen för dessa hundar måste vara väldigt begränsade i antal.
Ja. Och samtidigt söks det hem åt hundar av polarras som befinner sig i shelter utomlands...
Ja. Och samtidigt söks det hem åt hundar av polarras som befinner sig i shelter utomlands...
Irland är inget U-land men synen på husdjur (katter, hundar, hästar) är fortfarande i stort väldigt annorlunda från Sverige. Antalet rescuehundar representerar detta rätt väl tycker jag.Irland är ju inget U-land, jag hade inte blivit jätteförvånad om det visade sig att svenska hundar flögs dit för omplacering. Hela importgrejen kan nog framkalla både sympati och en känsla av att hunden är extra speciell...
Eller slampig?Billig som i lättfotad?
Eller slampig?
Utlands annons inlagd med hjälp av googleInte hund iofs, men lite knepig annons tycker jagVisa bifogad fil 36144
Fast det är ju bra att veta kattens horoskop så man vet om man funkar ihop... alltid det första jag frågat om..Inte hund iofs, men lite knepig annons tycker jagVisa bifogad fil 36144
Jag har 3 tikar zitzu blandning letar nu efter liten billig lång hårig hane för parning