Ingen aning, annonsen var på en hund som var runt 1 år.Hur många valpar blev det?
Att det låter ju bara förskräckligt...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ingen aning, annonsen var på en hund som var runt 1 år.Hur många valpar blev det?
Att det låter ju bara förskräckligt...
Visst känns det konstigt? Jag såg en kuperad Jack Russel i byn häromdagen och fick göra en double take. Till och med här är det ovanligt trots att många av den "äldre skolan" fortfarande gör det olagligt.Känns skumt att se en kuperad hund på Köpa Hund. Gissar att den är född i nått land där kupering är ok, men det känns ändå skevt. Hade glömt att de gör sådär…
Om det är amstaffen så tror jag den är rysk från början.Känns skumt att se en kuperad hund på Köpa Hund. Gissar att den är född i nått land där kupering är ok, men det känns ändå skevt. Hade glömt att de gör sådär…
Finns ju individer med genetiska mutationer och otur(olycka) ocksåKänns skumt att se en kuperad hund på Köpa Hund. Gissar att den är född i nått land där kupering är ok, men det känns ändå skevt. Hade glömt att de gör sådär…
Vad kuperar man ens på Jack Russell?Visst känns det konstigt? Jag såg en kuperad Jack Russel i byn häromdagen och fick göra en double take. Till och med här är det ovanligt trots att många av den "äldre skolan" fortfarande gör det olagligt.
Svansen.Vad kuperar man ens på Jack Russell?
Jo, men den jag såg var definitivt kuperad för utseendetFinns ju individer med genetiska mutationer och otur(olycka) också
In the crate until bedtime?! Inte konstigt att hon springer runt. Snacka om självförvållat problem!Alltså så otroligt sorgligt. Stackars valp. Hoppas hon hittar ett nytt hem snarast, helst för tolv veckor sedan...
På Gumtree.
"Description
Roxy is a 20 week old Staffordshire bull terrier unfortunately I have to rehome her as my children are terrified of her due to how hyper she so she is usually in the crate until bedtime, and she loves to run about once it’s time to come out, but she needs somewhere she can run around as much as she likes, she has her vaccinations and her first worming treatment
I will be giving a big bag of her dog food, along with her toys."
Men precis. Undra på att valpen är hyper. Jag fattar inte att de haft henne på det viset i över två månader?! Stackars jävla valp.In the crate until bedtime?! Inte konstigt att hon springer runt. Snacka om självförvållat problem!
Hoppas hon får ett nytt hem ASAP.Men precis. Undra på att valpen är hyper. Jag fattar inte att de haft henne på det viset i över två månader?! Stackars jävla valp.
Synd det inte är Sverige så att man kan anmäla.
Men verkligen! Och att hon inte har byggt upp alltför mycket problembeteénden redan.Hoppas hon får ett nytt hem ASAP.