Ingen aning, annonsen var på en hund som var runt 1 år.Hur många valpar blev det?
Att det låter ju bara förskräckligt...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ingen aning, annonsen var på en hund som var runt 1 år.Hur många valpar blev det?
Att det låter ju bara förskräckligt...
Visst känns det konstigt? Jag såg en kuperad Jack Russel i byn häromdagen och fick göra en double take. Till och med här är det ovanligt trots att många av den "äldre skolan" fortfarande gör det olagligt.Känns skumt att se en kuperad hund på Köpa Hund. Gissar att den är född i nått land där kupering är ok, men det känns ändå skevt. Hade glömt att de gör sådär…
Om det är amstaffen så tror jag den är rysk från början.Känns skumt att se en kuperad hund på Köpa Hund. Gissar att den är född i nått land där kupering är ok, men det känns ändå skevt. Hade glömt att de gör sådär…
Finns ju individer med genetiska mutationer och otur(olycka) ocksåKänns skumt att se en kuperad hund på Köpa Hund. Gissar att den är född i nått land där kupering är ok, men det känns ändå skevt. Hade glömt att de gör sådär…
Vad kuperar man ens på Jack Russell?Visst känns det konstigt? Jag såg en kuperad Jack Russel i byn häromdagen och fick göra en double take. Till och med här är det ovanligt trots att många av den "äldre skolan" fortfarande gör det olagligt.
Svansen.Vad kuperar man ens på Jack Russell?
Jo, men den jag såg var definitivt kuperad för utseendetFinns ju individer med genetiska mutationer och otur(olycka) också