Det kan ju faktiskt behövas i dessa tider när sadlar stjäls i parti och minutMeh då kan du ju sätta sadeln som är i sadelöverdraget i din nyckelknippa! Så håller du rätt på den!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det kan ju faktiskt behövas i dessa tider när sadlar stjäls i parti och minutMeh då kan du ju sätta sadeln som är i sadelöverdraget i din nyckelknippa! Så håller du rätt på den!
Så jäkla smart alltså!Meh då kan du ju sätta sadeln som är i sadelöverdraget i din nyckelknippa! Så håller du rätt på den!
Det kan ju faktiskt behövas i dessa tider när sadlar stjäls i parti och minut
"Med sorg i hjärtat har jag nu blivit för lång på min kära ponny cora eller coris som vi kallar henne och hon är en tysk inport med okända föräldrar och hon är utbildad LB:1 och tävlat LC:1 och LB:1 i somras några fåtal gånger och hon söker en ryttare som är mjuk i handen för hon är väldigt känslig i munnen så man får inte dra i henne och att hon får bli nummer ett och att hon får ett kärleks fult hem där hon får vara ute mycket och komma ut i skogen ofta för hon är väldigt snäll att rida ut på kan vara lite tittig men hon gör inget men tycker inte så mycket om att vara förts i grupp men hon är snäll i både grupp och själv. Jag har haft henne i två år och det är jag själv som har utbildat henne för när hon kom så kunde hon nästan ingen ting men det senaste halvåret så har vi tränat en gång i veckan för dressyr tränare och hon kan gå i firm om man rider rätt för hon är ingen nybörjar ponny men hon passar ändå bra med barn för under dom åren jag har haft henne så har hon alldrigt sparkat utom att hon jan göra lite glädje skutt när man är ute i skogen men hon skulle aldrig göra det för att vara dum. Hon kan gå med alla hästar men kan vara lite stjurig mot valacker men det är för att hon gick med en valack som hoppade upp på henne i hagen men ganska ranglåg. Världens snällaste att klippa kan vara lite i början men när hon vart klippt i år så sov hon nästan lika dan med att sko och spola och lasta. Den mesta följer med efter som jag ska byta till storhäst som ex:täcken, träns, benskydd, schabrak, sadel och mycket mer.
Hem viktigare än pris"
Den längsta mening i år? blev helt andfådd av att läsa
Och där har vi ett klockrent exempel på varför barn inte bör skriva annonser själva..."Med sorg i hjärtat har jag nu blivit för lång på min kära ponny cora eller coris som vi kallar henne och hon är en tysk inport med okända föräldrar och hon är utbildad LB:1 och tävlat LC:1 och LB:1 i somras några fåtal gånger och hon söker en ryttare som är mjuk i handen för hon är väldigt känslig i munnen så man får inte dra i henne och att hon får bli nummer ett och att hon får ett kärleks fult hem där hon får vara ute mycket och komma ut i skogen ofta för hon är väldigt snäll att rida ut på kan vara lite tittig men hon gör inget men tycker inte så mycket om att vara förts i grupp men hon är snäll i både grupp och själv. Jag har haft henne i två år och det är jag själv som har utbildat henne för när hon kom så kunde hon nästan ingen ting men det senaste halvåret så har vi tränat en gång i veckan för dressyr tränare och hon kan gå i firm om man rider rätt för hon är ingen nybörjar ponny men hon passar ändå bra med barn för under dom åren jag har haft henne så har hon alldrigt sparkat utom att hon jan göra lite glädje skutt när man är ute i skogen men hon skulle aldrig göra det för att vara dum. Hon kan gå med alla hästar men kan vara lite stjurig mot valacker men det är för att hon gick med en valack som hoppade upp på henne i hagen men ganska ranglåg. Världens snällaste att klippa kan vara lite i början men när hon vart klippt i år så sov hon nästan lika dan med att sko och spola och lasta. Den mesta följer med efter som jag ska byta till storhäst som ex:täcken, träns, benskydd, schabrak, sadel och mycket mer.
Hem viktigare än pris"
Eller hur det käckt dinglar en sadel under ratten när man kör bil.....Ser framför mig hur jag kånkar med mig mina sadlar på tåget på väg till jobbet
"Med sorg i hjärtat har jag nu blivit för lång på min kära ponny cora eller coris som vi kallar henne och hon är en tysk inport med okända föräldrar och hon är utbildad LB:1 och tävlat LC:1 och LB:1 i somras några fåtal gånger och hon söker en ryttare som är mjuk i handen för hon är väldigt känslig i munnen så man får inte dra i henne och att hon får bli nummer ett och att hon får ett kärleks fult hem där hon får vara ute mycket och komma ut i skogen ofta för hon är väldigt snäll att rida ut på kan vara lite tittig men hon gör inget men tycker inte så mycket om att vara förts i grupp men hon är snäll i både grupp och själv. Jag har haft henne i två år och det är jag själv som har utbildat henne för när hon kom så kunde hon nästan ingen ting men det senaste halvåret så har vi tränat en gång i veckan för dressyr tränare och hon kan gå i firm om man rider rätt för hon är ingen nybörjar ponny men hon passar ändå bra med barn för under dom åren jag har haft henne så har hon alldrigt sparkat utom att hon jan göra lite glädje skutt när man är ute i skogen men hon skulle aldrig göra det för att vara dum. Hon kan gå med alla hästar men kan vara lite stjurig mot valacker men det är för att hon gick med en valack som hoppade upp på henne i hagen men ganska ranglåg. Världens snällaste att klippa kan vara lite i början men när hon vart klippt i år så sov hon nästan lika dan med att sko och spola och lasta. Den mesta följer med efter som jag ska byta till storhäst som ex:täcken, träns, benskydd, schabrak, sadel och mycket mer.
Hem viktigare än pris"
"kärleks fult hem""Med sorg i hjärtat har jag nu blivit för lång på min kära ponny cora eller coris som vi kallar henne och hon är en tysk inport med okända föräldrar och hon är utbildad LB:1 och tävlat LC:1 och LB:1 i somras några fåtal gånger och hon söker en ryttare som är mjuk i handen för hon är väldigt känslig i munnen så man får inte dra i henne och att hon får bli nummer ett och att hon får ett kärleks fult hem där hon får vara ute mycket och komma ut i skogen ofta för hon är väldigt snäll att rida ut på kan vara lite tittig men hon gör inget men tycker inte så mycket om att vara förts i grupp men hon är snäll i både grupp och själv. Jag har haft henne i två år och det är jag själv som har utbildat henne för när hon kom så kunde hon nästan ingen ting men det senaste halvåret så har vi tränat en gång i veckan för dressyr tränare och hon kan gå i firm om man rider rätt för hon är ingen nybörjar ponny men hon passar ändå bra med barn för under dom åren jag har haft henne så har hon alldrigt sparkat utom att hon jan göra lite glädje skutt när man är ute i skogen men hon skulle aldrig göra det för att vara dum. Hon kan gå med alla hästar men kan vara lite stjurig mot valacker men det är för att hon gick med en valack som hoppade upp på henne i hagen men ganska ranglåg. Världens snällaste att klippa kan vara lite i början men när hon vart klippt i år så sov hon nästan lika dan med att sko och spola och lasta. Den mesta följer med efter som jag ska byta till storhäst som ex:täcken, träns, benskydd, schabrak, sadel och mycket mer.
Hem viktigare än pris"
"Söt chock i b ponny format"
"Egen gång i ridning" - så något annat än skritt, trav, galopp, pass eller tölt?
Varför vill man ha en nyckelring på ett sadelöverdrag? Och en i (vad jag antar ska vara) fleece dessutom? Jag brukar liksom inte gå runt med mina överdrag i nyckelknippan, men jag kanske har missat nåt? Och jag är mycket tveksam till om jag skulle vilja använda en nyckelring av fleece...
Du tror inte att det är typ gräddfil? Den här gången/spåret är reserverad, alla andra får ta de andra gångarna.Chans för en 6:e och 7:e gångart?
Någon i en fb-grupp skulle beskriva hur hon skött sin hästs hovbölder. Hon hade bl.a. använt aoulsålsprit. Det är bra grejer det
Alla som har femgångare vet att det inte finns bara fem gångarter, det är en helt steglös skala med oändliga variationsmöjligheter...Chans för en 6:e och 7:e gångart?
vem säger att det är ett barn som skrivit annonsen?Och där har vi ett klockrent exempel på varför barn inte bör skriva annonser själva...
Framförallt att hen har blivit för lång, alltså någon som fortfarande växer. Sen är förstås språket barnsligt, men det är ju ingen garanti för något tyvärr.vem säger att det är ett barn som skrivit annonsen?