Japp.Vad är det för site, Hastnet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Japp.Vad är det för site, Hastnet?
Sorry för OT, måste bara säga:Ja, just den här blygsamma annonsen med en helt ok bild och bra pris verkar inte blivit uppmärksammad alls. Och då är det (ja, jag åkte och kollade på den) en toppenfin häst verkligen. Guldklimp liksom
Märkligt. Men jag klagar inte.
Mvh
BokatBesiktningNästaVecka
Spännande! Vad har han för stam?Sorry för OT, måste bara säga:
Blup 112 har han.
Och nu är han min och står här hemma i hagen!
Min häst var också en sån. En helknasig bild, kortfattad information om att man ville bli av med hästen samt ett alldeles för bra pris för att vara sant. Men hon stog nära å kostar inget att kolla..Sorry för OT, måste bara säga:
Blup 112 har han.
Och nu är han min och står här hemma i hagen!
E: Soldán fra Hvítanesi(stavning?) U: List från LindSpännande! Vad har han för stam?
3årig spatthäst säljes till ett sista hem då ägaren inte har någon användning av han. Annars får han vandra vidare till himlen. Ska hellst bort innan söndag. Säljs till det fantastiska priset av 5000kr.
3årig spatthäst säljes till ett sista hem då ägaren inte har någon användning av han. Annars får han vandra vidare till himlen. Ska hellst bort innan söndag. Säljs till det fantastiska priset av 5000kr.
E: Soldán fra Hvítanesi(stavning?) U: List från Lind
Såg det också, gräsligt!!!3årig spatthäst säljes till ett sista hem då ägaren inte har någon användning av han. Annars får han vandra vidare till himlen. Ska hellst bort innan söndag. Säljs till det fantastiska priset av 5000kr.
Det är han redanSuperspännande. Den kan bli riktigt fin
Jag skulle nog behöva lite tillsyn tror jag, jag har slöat hela veckan utan att få något vettigt gjort av allt jag skulle göra. Någon ridning är det däremot inte tal om."Söker sällskapsponny. Skicka pm om du har behov av tillsyn och ev ridning."
Jag har grunnat och grubblat men fattar ändå inte vad som menas.
Är det möjligen sällskapsponny som i "jag skulle vilja få pyssla med en ponny på fritiden" eller "mitt lilla barn skulle vilja ha sällskap av en ponny" typ så?"Söker sällskapsponny. Skicka pm om du har behov av tillsyn och ev ridning."
"Söker sällskapsponny. Skicka pm om du har behov av tillsyn och ev ridning."
Ja jag fattar inte vad man har eller söker öht....Jag kan tänka mig att man egentligen frågar om någon har en häst över som kan behöva tillsyn och kanske ridning, för i så fall vill annonsören låna den hästen.
Men det är helt galet uttryckt!
Varför vill man ha en nyckelring på ett sadelöverdrag? Och en i (vad jag antar ska vara) fleece dessutom? Jag brukar liksom inte gå runt med mina överdrag i nyckelknippan, men jag kanske har missat nåt? Och jag är mycket tveksam till om jag skulle vilja använda en nyckelring av fleece...Sadelöverdrag med nyckelring i flecce
Meh då kan du ju sätta sadeln som är i sadelöverdraget i din nyckelknippa! Så håller du rätt på den!Varför vill man ha en nyckelring på ett sadelöverdrag? Och en i (vad jag antar ska vara) fleece dessutom? Jag brukar liksom inte gå runt med mina överdrag i nyckelknippan, men jag kanske har missat nåt? Och jag är mycket tveksam till om jag skulle vilja använda en nyckelring av fleece...