Det finns nog GARANTERAT någon som skulle köpa soffan. Äckligt nog...Hoppas det är så att de bara missat ett T, annars vete tusan om någon ens vill ha soffan...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det finns nog GARANTERAT någon som skulle köpa soffan. Äckligt nog...Hoppas det är så att de bara missat ett T, annars vete tusan om någon ens vill ha soffan...
Facebook idag: "Säljer min gamla soffa pga flytning. Priset är 1200 kr och den är ett år gammal".
Jo tack, där sa du något.... det finns folk till allt ja.... pervon....Det finns nog GARANTERAT någon som skulle köpa soffan. Äckligt nog...
Tragiskt.Halvblod 4 år. Går ej igenom vet besikning besiktigad två gånger med samma anmärkningar på kotorna fram (båda) markerar vid böjprov. Ej mer halt än 2 grader. ....Jag har absolut ingen aning om varför hon visar hälta vid böjning.
Tragiskt.
"markerar ej vid ridning" kan man tro att dom rider på den också?
Ja, det står att den inte är så utbildad än så det tror jag nog.
Ja, det står att den inte är så utbildad än så det tror jag nog.
Lilla dyster?Under "utrustning säljes":
Hej ! Jag är en tjej på 11 år och har haft en egen häst . Och nu söker min lilla dyster en Shettis att rida en gång i veckan och pris kan diskuteras och så klart rycktar jag och Jon och mockar . Skulle va kul om det fans en i Linköping nära . Hon (min lilla syster ) har ridit typ 1 år och jag i 5-6 år och nu har jag en foderhäst . Och tanken va att jag skulle va med Emma (min lilla syster ) i stallet och hjälpa henne då jag tävlat hoppning och tränat typ alt möjligt så hör Järna av er vid intresse
Och så en framgooglad bild på en shettis
Vem är Jon förresten?
Smeknamn på nedstämd syster? Min brukar kalla sig syster yster...Lilla dyster?
Har man slutat med rättstavning i skolan nuförtiden?
Eller bara fel tangent, D och S ligger ju bredvid varann. Fast hela annonsen är ju full med språkmissbruk...Smeknamn på nedstämd syster? Min brukar kalla sig syster yster...
Just läst den här bland "utrustning säljes".
Ibland blir stavfel rätt kul.
MARATONVAGN ENBENT HÄST.MED LYCKTOR. SÄLJES I BEFINTLIGT SKIKT.LUFTGUMMIDÄCK.ALDRIG PROVAD HOS MIG.
Fast en enbent häst med eller utan ly(c)ktor, vete 17En häst med ly(c)ktor vore ju jättesmidigt på hösten och vintern
Fast en enbent häst med eller utan ly(c)ktor, vete 17
Om det var min häst hade det stått för "lerskikt"Ja, den delen var ju inte så attraktiv
Jag har lite svårt att dechiffrera "befintligt skikt" också, har det något med pälsglans att göra?
Om det var min häst hade det stått för "lerskikt"