Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jaha där ser man, trodde det skulle vara komplicerat med en massa papper och grejer. Glad man blir när något är så enkelt
Man ska skicka in passet också.
Måste man verkigen det?
Tog bort min gamla travare i mars-08 och hans pass har jag kvar. Frågade Stc om de ville ha tillbaka det när jag mailade in uppgiften att han var slaktad men de tyckte jag kunde behålla det eller slänga...
Håller med. Tog bort vår gamla märr vid 30 års ålder
Där var det inga problem med stc. Något pass ska inte skickas in.
Om du säljer en travare som ridhäst, men är i tävlingsbar ålder, och du inte vil att hästen ska förökas sätta igång och ut på banan igen. Kan du "dödförklara" hästen i stc register.
Om du säljer en travare som ridhäst, men är i tävlingsbar ålder, och du inte vil att hästen ska förökas sätta igång och ut på banan igen. Kan du "dödförklara" hästen i stc register.
Så kan man ju inte göra! Det är ju också något som kan leda till försäkringsbedrägerier - att säga att en häst är död fast den inte är det. Fint att komma till veterinären sen när man ska behandla den också... Vill man inte att den ska starta mer, så sätter man permanent startförbud på den!!!!
Så kan man ju inte göra! Det är ju också något som kan leda till försäkringsbedrägerier - att säga att en häst är död fast den inte är det. Fint att komma till veterinären sen när man ska behandla den också... Vill man inte att den ska starta mer, så sätter man permanent startförbud på den!!!!