Anky i Globen

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Anky i Globen

Balkenhol hade ju clinic som totalt vart galet dålig då han knappt hade tid till varje ryttare så allting gick i tubo fart och han var inte alls glad efteråt på människorna som står bakom Stockholms International Horse Show.

Nej man får hoppas att dom inte gör om det misstaget, det var pinsamt, minst sagt. Hon är ju för de flesta ett större namn så jag hoppas dom aktar sej.......Större publik som blir sur om inte annat, Balkenhol var det ju inte så många på, om man ska vara ärlig, mycket glest i raderna.
Trots det synd, jag hade velat se mycket mer av honom.:mad:

Men vilka platser har ni då? Själv sitter jag på samma platser hela helgen: A11, rad 16, plats 39-40 :) Tycker jag fick bra platser, man ser utan problem scenen. Vi försökte boka platser till lördag kväll nu i veckan, men det fanns bara platser kvar på C så vi hoppade över det.

Men vilka platser har ni då? Själv sitter jag på samma platser hela helgen: A11, rad 16, plats 39-40 :) Tycker jag fick bra platser, man ser utan problem scenen. Vi försökte boka platser till lördag kväll nu i veckan, men det fanns bara platser kvar på C så vi hoppade över det.

Jag sitter på sektion B nånstans, dum som jag var hämtade jag inte ut den första (som var på sektion A) valde att vänta på optimistiska kamrater som sa "det finns alltid..." Sen när jag skulle boka igen och strunta i optimisterna
så fanns bara sektion B. :( Fast rätt bra för att vara sektion B

Det brukar alltid gå att köpa biljetter på plats på clinicerna på fredagen men som jag (och inte mina korkade kamrater) insåg, är intresset för Anky liiiite större än tidigare år........:cool:

Är fortfarande sur på mej själv, hade så bra plats om jag bara hade hämtat ut den då........:o

:( Vi var ju också ganska optimistiska och tänkte att klart det skulle finnas plats till en kvällsshow. Jag till och med ringde till ticnet för att vara säker på att det inte fanns biljetter längre ner.

Javisst är det korkat, när det är så enkelt att det är löjligt att beställa tidigt, varför vänta, liksom.....:confused: Det handlade i o f s om att ta ledigt och sånt, men det löser sej ju, oftast i alla fall. (Nej, en kunde faktiskt inte få ledigt, visade det sej, stackaren:crazy:)

Illa att inte få ledigt! Jag går bara i skolan tis-ons den häsr terminen, så för mig var det inget problem, man jag var nog med att säga åt min kompis att hon absolut inte fick jobba den här fredagen.

Nja har man karriärjobb inom den privata sektorn har man inget val ibland, tror jag.:crazy: Vissa saker ser "inte bra ut" att stå på sig om....

Men jag har inte det lyckligtvis, alla vet att vissa saker backar jag inte ifrån:angel:

Det är vid sådana här tillfällen som jag är glad att jag har ett jobb där jag själv lägger upp min tidsplanering. Så bara det inte är något speciellt har jag aldrig problem att pussla.

Jag och IronWill kommer att sitta på Läktare A, Sektion 10 rad 3 alla 3 dagarna :D
(Kommer kunna andas in hästlukten *retas lite*)

KL
Jag sitter på Agria läktaren, sektion A.

Jag minns för två år sedan, när jag satt långt ner och Don Dorn blev rädd på prisutdelningen och "stack", då trodde jag han skulle hoppa över där vi stod..
Så en liten bit upp känns tryggt, jag tycker man ser bra på Globen var man än sitter faktiskt.

Ingen kommer undan :devil: :rofl:
Jag hade jättetur förra året. Min kusin jobbade på Agria, så hon och hennes mamma satt på agrialäktaren under Küren. Dom ringde mig och sa att det fanns hur mycket plats som helst, så jag satt på andra raden under halva küren :D

Hoppas att Ankys clinic kan vända dig till rätt sida..
från den mörka sidan till den goda :D may the force be with us dressage riders :angel:

JDB och EB ska ju rida Don Corleone och Briman, men jag vet inte om det ska vara fler hästar med?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästvård God kväll! Sitter just nu och vakar över sjuk häst och tänkte höra om någon varit med om något liknande. Ena hästen sväljer inte sin...
2
Svar
27
· Visningar
2 427
Senast: Zetly
·
Tävling Hej! Jag skulle behöva hjälp med att tyda TR dressyr... blir inte klok hur mycket jag än läser. Jag är 30 år gammal o rider ponny, har...
Svar
11
· Visningar
2 421
Senast: hhere
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 200
R
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har ingen aning om jag ihuvud taget får skriva en ny dagboks tråd men den blir väl bort tagen annars då an tar jag 🙃 Jag kommer...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 323

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVIII
  • Vilket är ert favoritgodis?
  • Sytråden del 4

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat