Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag ska rida på clinicen =)
Haha. det är han som är på bild från alla bilder från SM prisutdelningara - Brownie klarar inte prisutdelningar heller... Då får han rycka in och ta åt sig äran :P
Blir tyvärr inte Brownie, hon pallar nog inte den hallen. Hon är en het madam och hjärnan kokar lätt över!
Jag antar det för med IPS Salinero hade dem båda vart för outstanding Jan Brink måste väl iaf ha en liten chans på sin sista bil även om den är liten
Jag har även fått höra hur dem som står bakom Stockholms International Horse Show vid flera tillfällen har klantat sig när det kommer till att få Anky till globen vilket även det nog har sina skäl till varför hon rider på IPS Painted Black och inte IPS Salinero men men det skall bli roligt iaf, har väntat i över ½ år så nu spricker jag snart av förväntningarna. Jag vill ha fredag NU !
Ja, inte blir man förvånad, de klantade sig ju rejält när Balkenhol och bla His Higness var här.
.
Kommer att prata med "X" som har ett tätt samarbete med Anky och Sjef så jag får veta en hel del tabbar av "X" som olika horse shows har gjort, tyvärr inget som jag tänker dra upp i någon tråd men jag har tappat hakar många gånger av det jag har fått hört.Fast att Salinero inte kommer behöver ju inte ha med arrangörerna att göra, utan att det helt enklet inte passar i hans schema.