Anky i Globen

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Anky i Globen

Hoppas allt går riktigt bra för Dig och att han uppför sig väl inför så mycket publik!!
Tyvärr har jag inte möjlighet att komma och se er även om jag verkligen verkligen hade velat det.

Blir tyvärr inte Brownie, hon pallar nog inte den hallen. Hon är en het madam och hjärnan kokar lätt över!
Så det blir min påläggkalv, Don Corleone som är 7 år, han är stabil som en ridskoleponny (förutom mkt goda bockegenskaper) så han klarar det nog fint! Stackarnfår vara med om mycket nu, gjorde sin första start någonsin för bara 4veckor sen.. In på globen bara! Haha. det är han som är på bild från alla bilder från SM prisutdelningara - Brownie klarar inte prisutdelningar heller... Då får han rycka in och ta åt sig äran :P
Ska bli så grymt kul... kommer nog inte fatta att de e sant förän jag rider där på träningstiden på torsdag :P

Gud så häftigt att få rida i Globen, vilken upplevelse!!!
Ska dit och kolla såklart, ser verkligen fram emot att se er!:bump:

Tyvärr kommer Anky van Grunsven inte att komma med IPS Salinero utan hon kommer med IPS Painted Black som är hennes andra häst (vad jag vet)

Jag antar det för med IPS Salinero hade dem båda vart för outstanding :rofl: Jan Brink måste väl iaf ha en liten chans på sin sista bil även om den är liten :p
Jag har även fått höra hur dem som står bakom Stockholms International Horse Show vid flera tillfällen har klantat sig när det kommer till att få Anky till globen vilket även det nog har sina skäl till varför hon rider på IPS Painted Black och inte IPS Salinero men men det skall bli roligt iaf, har väntat i över ½ år så nu spricker jag snart av förväntningarna. Jag vill ha fredag NU !

Jag antar det för med IPS Salinero hade dem båda vart för outstanding :rofl: Jan Brink måste väl iaf ha en liten chans på sin sista bil även om den är liten :p
Jag har även fått höra hur dem som står bakom Stockholms International Horse Show vid flera tillfällen har klantat sig när det kommer till att få Anky till globen vilket även det nog har sina skäl till varför hon rider på IPS Painted Black och inte IPS Salinero men men det skall bli roligt iaf, har väntat i över ½ år så nu spricker jag snart av förväntningarna. Jag vill ha fredag NU !

Ja, inte blir man förvånad, de klantade sig ju rejält när Balkenhol och bla His Higness var här.

Fast att Salinero inte kommer behöver ju inte ha med arrangörerna att göra, utan att det helt enklet inte passar i hans schema.

Fast att Salinero inte kommer behöver ju inte ha med arrangörerna att göra, utan att det helt enklet inte passar i hans schema.
Kommer att prata med "X" som har ett tätt samarbete med Anky och Sjef så jag får veta en hel del tabbar av "X" som olika horse shows har gjort, tyvärr inget som jag tänker dra upp i någon tråd men jag har tappat hakar många gånger av det jag har fått hört.

Balkenhol hade ju clinic som totalt vart galet dålig då han knappt hade tid till varje ryttare så allting gick i tubo fart och han var inte alls glad efteråt på människorna som står bakom Stockholms International Horse Show.

Grattis till en säkerligen mycket intressant träning i Globen och lycka till! Jag kommer personligen att sitta som klistrad!

Kom på att du naturligtvis inte känner igen mig här..:))

Stort lycka till på fredag!!! Jag hade så otroligt gärna velat vara där och se er båda..men det är helt enkelt så att jag inte kan lämna hästarna här hemma.

/Lotta ...med Don Corleones mamma och syskon (den yngsta på avataren)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästvård God kväll! Sitter just nu och vakar över sjuk häst och tänkte höra om någon varit med om något liknande. Ena hästen sväljer inte sin...
2
Svar
27
· Visningar
2 427
Senast: Zetly
·
Tävling Hej! Jag skulle behöva hjälp med att tyda TR dressyr... blir inte klok hur mycket jag än läser. Jag är 30 år gammal o rider ponny, har...
Svar
11
· Visningar
2 421
Senast: hhere
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 200
R
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har ingen aning om jag ihuvud taget får skriva en ny dagboks tråd men den blir väl bort tagen annars då an tar jag 🙃 Jag kommer...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 323

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka