Anky i Globen

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Anky i Globen

Vart bor du någonstans då? Jag skulle nog inte våga åka till sthlm själv, skulle bara åka vilse o aldrig hitta fram :D

Vart bor du någonstans då? Jag skulle nog inte våga åka till sthlm själv, skulle bara åka vilse o aldrig hitta fram :D

:rofl::rofl: Det finns kartor att trycka ut på eniro:angel:

Och Globen syns rätt bra när du närmar dej:D

Jag ska dit:D Skolan har fixat så vi kan åka dit.

behöver jag nämna att jag skall se på dressyr specialen? :angel:

..Tänk vilken bra dressyr buketräff detta skulle bli! :D

Jo jag bor ju i närheten. Skulle inte viljat missa det pga att ingen vill/kan följa med.

Vill du ha en ledsagare så är det här rätt forum iaf...:D

ååååh, jag vill, jag vill, jag vill, jag vill!!

*tjurar*

Ska vi tjura ihopa för jag vill, vill, vill också;)
Men min ekonomi tillåter inte det, så om jag åker får sambon ingen 30-års present och misstänker att jag inte blivit förlåten det:angel:

/Camilla

Nu jäklar! Ska dit både på fredag och söndag! Morsan mjukna när jag sa att jag skulle åka dit själv på fredagen. Clinic med Anky går ju bara inte att missa! Med pappas gps så borde vi ju hitta fram! Och sen på söndag blir det finalen i grand prix med pojkvännen. Jag fick muta honom lite för att han skulle följa med, men det är det värt =D

Guu vad jag längtar!

Jag skolkar från skolan och åker dit. :) Vetefasiken om jag får med mig nån kompis på fredagen, om inte annat åker jag själv.

Vill nån titta tillsammans med mig så PMa! :laugh:

Jag ska diiit :D:D !! HAr studiedag i på gymnasiet så skolan bjuder oss till globen ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästvård God kväll! Sitter just nu och vakar över sjuk häst och tänkte höra om någon varit med om något liknande. Ena hästen sväljer inte sin...
2
Svar
27
· Visningar
2 427
Senast: Zetly
·
Tävling Hej! Jag skulle behöva hjälp med att tyda TR dressyr... blir inte klok hur mycket jag än läser. Jag är 30 år gammal o rider ponny, har...
Svar
11
· Visningar
2 421
Senast: hhere
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 200
R
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har ingen aning om jag ihuvud taget får skriva en ny dagboks tråd men den blir väl bort tagen annars då an tar jag 🙃 Jag kommer...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 323

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka