Anky i Globen

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Anky i Globen

Nu var det ingen utställning:D Travslutorna var i klass med Isabelles på OS o kanonbytesserier:bow: fina bakben hade den. Övergångar till/ från piaffen som var underbart att se.

det beror knappast på nationalitet, men just den här ryttaren har i flera artikler jag läst uttryckt att hon tar avstånd från att med tvång och våld utbilda hästar... så man blir lite konfunderad...

det beror knappast på nationalitet, men just den här ryttaren har i flera artikler jag läst uttryckt att hon tar avstånd från att med tvång och våld utbilda hästar... så man blir lite konfunderad...

Ja, det förstår jag. Vet ju inte hur det där stämmer dock.

Ang nationalitet så anses ju tyskar stå för det klassiska, (inte minst i bukdediskussioner) därav min koppling....

Senast ändrad av en moderator:

Förstår fortfarande inte meningen... med den här ridningen känns det inte som om hon borde behöva hyperflexion... men strunt samma, det här är väl egentligen inte rätt ställe att diskutera det, är väl bättre att fråga någon som använder sig av det.

*kl*
Jag vill börja med att säga att jag inte förespråkar misshandel av häst. Däremot så tycker jag att denna tråd riskerar att urarta i skvallerväg. Vill ni fortsätta diskutera ämnet får ni göra detta via pm.

Jag stänger nu tråden, Anky har åkt hem.

/B_A_L, moderator

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästvård God kväll! Sitter just nu och vakar över sjuk häst och tänkte höra om någon varit med om något liknande. Ena hästen sväljer inte sin...
2
Svar
27
· Visningar
2 427
Senast: Zetly
·
Tävling Hej! Jag skulle behöva hjälp med att tyda TR dressyr... blir inte klok hur mycket jag än läser. Jag är 30 år gammal o rider ponny, har...
Svar
11
· Visningar
2 421
Senast: hhere
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 196
R
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har ingen aning om jag ihuvud taget får skriva en ny dagboks tråd men den blir väl bort tagen annars då an tar jag 🙃 Jag kommer...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 323

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka