Anky i Globen

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Anky i Globen

Så vilka gillade ni på küren? Jag tycker verkligen om Cathrene Haddad.. och blev förvånad över att nederländskan på fuxen (minns ej namn) blev så högt belönad... Var nog lite trött. Lyckades för övrigt få tar på jättebra platser trots att jag beställde för en vecka sedan. Satt på rad två (alltså längst ned) i ett hörn av ridbanan. Super!

Jag tror jag vet vem din tränare är och vad du har din häst/rider ngnstanns, min tränare tränar nämligen där :P Har sett bilder från ridhuset och känner igen det!

Ahaaa, spännande :)

Swedengirl - Jag hade en röd jacka på mig två av dagarna, och gaaanska många experter runt om :angel:

Ja, nu har jag så dåligt minne, men jag tror att det var du :)

Men du kan inte ha missat experten nedanför dig som pratade liiite för högt hela tiden...

Ja, en stund kanske, men eftersom jag och mitt sällskap hade köpt biljetter med samma platser alla dagar liksom de ovanför så blev det, hrm, lite störande på dag tre.

Satt allt bukefolk på A-läktaren:confused:
Hade plats på rad 7- där jag aldrig satt.:o missade halva clinicen. Jag tyckte bättre om johannas häst, men vet inget om ålder, utbildn. ståndpunkt osv:angel:
Emilies häst blir nog svårare att samla:crazy:Hade velat se mästarinnan rida yngre hästar själv o höra hennes resonemang- gjorde hon det:confused::angel:

Nej det gjorde hon inte, tyvärr. Men hon pratade bla om det på sin första film bla.

Båda hästarna var lika gamla ungefär på clinicen, tror jag.

Trodde inte heller att cornelissen skulle vinna! Tyckte anky var och faktiskt några till var bättre! sen satt jag iofs på kortsidan så jag såg mkt lite av de långa linjerna...

Jag blev lite förvånad över att hon vann med såpass höga %, jag tyckte inte att hon var såååå mycket bättre än övriga deltagare. Men jag tyckte verkligen om Ankys musik :love: den passade verkligen hästen, och det var ett flyt i musiken som inte alla hade.

Hörde några runt mig på läktaren som tyckte att Anky var för hård mot sina elever!
Vad tycker ni? Jag tycker inte att hon var för sträng...

Dom var födda -01 bägge två om jag inte minns fel..

Jag tycker inte hon var det minsta sträng, jag tycker hon var bra. Hon är bäst i världen, jag hade väntat mig att hon skulle kräva ännu mer av eleverna. Men det är nog en av hennes styrkor, att ha tålamod och ork att hela tiden vara pedagogisk.

Jag tyckte inte att hon var hård. Hon var väldigt bestämd med vad hon ville skulle gå igenom och det tycker jag bara är bra! Annars är det ju helt meningslöst att rida för ngn som säger hur man ska göra men säger att det är bra innan det är bra.

Om de tyckte Anky var sträng har de då inte ridit för min tränare.. Men jag gillar att tränaren är sträng! Hur kul är det att betala X kr för att ngn ska sitta och säga att allt är bra?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästvård God kväll! Sitter just nu och vakar över sjuk häst och tänkte höra om någon varit med om något liknande. Ena hästen sväljer inte sin...
2
Svar
27
· Visningar
2 427
Senast: Zetly
·
Tävling Hej! Jag skulle behöva hjälp med att tyda TR dressyr... blir inte klok hur mycket jag än läser. Jag är 30 år gammal o rider ponny, har...
Svar
11
· Visningar
2 421
Senast: hhere
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 196
R
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har ingen aning om jag ihuvud taget får skriva en ny dagboks tråd men den blir väl bort tagen annars då an tar jag 🙃 Jag kommer...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 323

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Stora shoppingtråden III
  • Letar hovkurs