Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gnist skrev:Hur moget är det att försöka förbjuda honom att dricka några öl med kompisarna ibland.....Pga att hon själv inte kan dricka..
Olius skrev:Vad jag reagerar på är att många tror (alltid singlekompisarna) att allt ska vara precis som förut.
Precis som jag skrivit tidigare så handlar det ju inte om att ALDRIG mer träffa kompisarna, utan bara att omprioritera lite. Det är ju uppenbarligen det naturliga då de allra flesta gör det.
I trådskaparens fall ser jag tydliga tecken på att han vill att "allt ska va som förut". Det är inte så bra, speciellt inte när barnet kommer.
Sen är inte alla dagar i veckan lika värda. Många jobbar hela veckan och har kanske bara fre kväll samt lördag och söndag som "kvalitetsdagar".
Då är det väl märkligt om denna kvalitetstid ALLTID ska spenderas med polarna och inte familjen.
Man blir gnällig av att vara gravid.Jadzia skrev:Det är sällan läge att bli gnällig ......
Gnäll, ilska och liknande får de flesta att slå dövörat till och gå i försvar.
I illamåédefasen i början, då så är man gnällig.Jadzia skrev:Jag har svårt att tro att man är en gnällkärring alla dagar i nio månader.
Det behöver inte alls finnas någon hejd på det hela.Visst ska fadern stötta, men det får ju finnas någon hejd på det hela. En graviditet är inte någon ursäkt för att slänga allt vad hyfs och självkontroll heter.