ang. licens

E

ericasirviomusta

hej är det någon som kan hjälpa mig jag vet inte vad jag ska göra. Förnyade och betalade in min licens 2011-05-06 som idag är en vecka sedan och betalningen har fortfarande inte dragits? och imorgon ska jag tävla.. har varit i kontakt med ridsportsförbundet och dom säger att dom ingenting kan göra har ringt min klubb och dom godkänner alla licenser.. såhär lång tid ska det inte ta, licensen står fortfarande som obetalt. :( vad gör jag?

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 591
Senast: Lavinia
·
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
2 078
Senast: zarmino
·
Juridik & Ekonomi Hej, jag skulle behöva lite hjälp hur jag ska tänka och hantera detta... För att inte gå in på för mycket detalj om denna långa...
2
Svar
30
· Visningar
5 971
Senast: Cattis_E
·
Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
7 472
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Retrievertråden
  • Uppdateringstråd 30