Ang. licens (hjärnsläpp...)

Solvira

Trådstartare
Hur är det, när man betalar in (förnyar) en licens för året så får man samma nummer som förra året?
Så ifall man inte fått den nya licensen när första tävlingen går av stappeln så kan man visa inbetalningskort och gamla licensen?
Och när man anmäler sig till tävlingen så skriver man in det "gamla" licensnumret?

:bow: :bow: :bow:

Sv: Ang. licens (hjärnsläpp...)

Du får samma nummer, hinner du inte få plastbrickan så räcker det med "papperslappen" och kvittot på din betalning.

Den som följer med på inbetalningskortet, som man river lös, där det står(man skriver dit själv) bla ditt namn, adress, pers nr osv...

de e två styckna ljusblå lappar som sitter ihop med licensunderlaget...man fyller i bägge och behåller sen den ena och ger den andra till klubben

Liknande trådar

Samhälle Jag tycker ändå att diskussionen om vapnen, jägarexamen, licenserna och vapentyp är intressant. Få, nästan inga, mord i Sverige utförs... 16 17 18
Svar
347
· Visningar
7 967
Senast: Dentaku
·
Relationer Varning för långt desperat inlägg. Jag vet inte hur jag ska börja. Jag och min sambo skaffade en gård för några år sedan. Det blev så... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
11 532
Senast: corzette
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 136
Senast: Edla
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 3 4 5
Svar
96
· Visningar
3 325
Senast: WS6
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka