Jag bläddrade bara i sändningen, ca. 15:30.Någon som kan länka till inslaget med @Fiorano. Jag letar men hittar det inte
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag bläddrade bara i sändningen, ca. 15:30.Någon som kan länka till inslaget med @Fiorano. Jag letar men hittar det inte
Lyckas inte heller hitta det. Har nu lyssnat från 15:15 till 15:43.Jag bläddrade bara i sändningen, ca. 15:30.
Jag bläddrade bara i sändningen, ca. 15:30.
Tack ni som lyssnade! Kanske sa alldeles för mycket om Patrik, så får väl se om jag får ett nytt brev från JU. Blockad av PK himself är jag redan ändå. Finns en reel med inslaget på min insta mysdressyr.
Visa bifogad fil 132621... Sixten, min co star
Ursäkta, kollade inte exakt, lyssnade på datorn medan jag jobbade. Efter nyheterna och sporten 15:30 ungefär, stämmer det bättre?snarare 1545
Ursäkta, kollade inte exakt, lyssnade på datorn medan jag jobbade. Efter nyheterna och sporten 15:30 ungefär, stämmer det bättre?
Äh, du fegade inte runt frågan och du sa som det var. Det ska du ha en eloge för!Tack ni som lyssnade! Kanske sa alldeles för mycket om Patrik, så får väl se om jag får ett nytt brev från JU. Blockad av PK himself är jag redan ändå. Finns en reel med inslaget på min insta mysdressyr.
Det är ytterligare ett totalt felaktigt bullshitargument som ingår i den gaslighting som hästvärlden bygger på. Precis som att sporrar förfinar hjälperna osv.
Säger som @Migo, hade mycket av våra rutiner inom hästvärlden tillämpats på annat djurslag hade det varit solklart jävla djurplågeri (även om det såklart förekommer skit även där).
Det vet jag faktiskt inte, men skulle inte förvåna mig.Nu är det ett tag sedan jag såg de filmsekvenserna så mitt minne kan svika, men som jag minns det så dök BLs nylle lägligt upp precis när Epona filmade på framridningen i Falsterbo och att han ville jaga bort dem. Vilket till sist också skedde genom att de tillkallade någon mer officiell representant, men mitt minne vill ha det till att just han var väldigt aktiv i att förhindra filmandet där?
Det lär väl inte påverka storleken på de träns som är vanliga idag? Ingen rem över nacken längre. Är ju väldigt få träns som har så.Fast om du har samma träns och bara plockar bort nosgrimman så är det klart att det kan upplevas som att det blir ostabilt. Det blir ju för stort då.
Jag tycker inte du sa för mycket. Det du sa om Patrik var kort och koncist utan anklagelser mot hans personliga hästhållning. Det enda du gjorde var att med ett välkänt svenskt namn tydliggöra hur lite hästsporten är och hur beroende folk är av varandra. Det var rakt igenom en bra intervju tycker jagTack ni som lyssnade! Kanske sa alldeles för mycket om Patrik, så får väl se om jag får ett nytt brev från JU. Blockad av PK himself är jag redan ändå. Finns en reel med inslaget på min insta mysdressyr.
Tyvärr var den ju lam och så dålig att den inte förtjänade uppmärksamhet. Det enda av substans var ju gränsfall till tillåtet, och det diskuterades ju och tror det blev sjärpning. Men där insunierades det att staketstolpar användes som barreringsmaterial (med armatur och allt) så det var ju riktigt dåligt.Kanske gränsfall på om det har med ämnet att göra, men minns ni sist det ”wallraffades” inom ridsporten?
Det var så sent som 2022 och handlade om Ludger Beerbaum:
https://www.tidningenridsport.se/tyska-stjarnryttaren-ertappad-med-barrering/
Måtte nu denna omgång väcka mer uppmärksamhet och ge mer effekter än den förra. För även om det var debatt samma vecka som det sändes känns det som att det ”dog” allt för snabbt och utan att medföra så mycket förändring 2022
Jag tycker inte du sa för mycket. Det du sa om Patrik var kort och koncist utan anklagelser mot hans personliga hästhållning. Det enda du gjorde var att med ett välkänt svenskt namn tydliggöra hur lite hästsporten är och hur beroende folk är av varandra. Det var rakt igenom en bra intervju tycker jag
Exakt!Tyvärr var den ju lam och så dålig att den inte förtjänade uppmärksamhet. Det enda av substans var ju gränsfall till tillåtet, och det diskuterades ju och tror det blev sjärpning. Men där insunierades det att staketstolpar användes som barreringsmaterial (med armatur och allt) så det var ju riktigt dåligt.
Nu är det ett tag sedan jag såg de filmsekvenserna så mitt minne kan svika, men som jag minns det så dök BLs nylle lägligt upp precis när Epona filmade på framridningen i Falsterbo och att han ville jaga bort dem. Vilket till sist också skedde genom att de tillkallade någon mer officiell representant, men mitt minne vill ha det till att just han var väldigt aktiv i att förhindra filmandet där?