Ändra avelsinriktning....

O

Orfeus

I dag så har jag lagt ut annonser lite här och var på alla mina långhår. Har efter moget övervägande och mycket funderingar insett att mina långhåriga marsvin tar alldeles för mycket av min tid!!! Hädanefter blir det att satsa på korthåren istället, har ett litet dalmatinprojek på G.... :banana:

Ska du sluta med dina minidammsugaer?! :confused: :eek: ;)

Fast dalmatinertecknade små grisar är ju också söta :love:

Lycka till

Jag skulle gärna ha långhår om det inte vore så mycket jobb med dom. Jag håller mig till self och crested cream jag :love:

Glömde säga att om du behöver transport neråt i landet så hojta till. Ska ju till utställningen i Kivik 31 juli och kan ta med marsvin ner/upp

:bump:

Svikare :devil:
Hur kan man byta underbara långhår för korthår :eek:
Jag är i djup chock :angel:
Själv fortsätter jag och strävar efter mina svarta så jag kan få shelti black himalayas någon dag :cool:
Fast jag är ju sjukpensionär med bara några få marsvin och kommer att ha max 4 stycken i päls samtidigt.
Kan ju dela upp rullandet när jag ändå sitter och tittar på tv:n :)

Jag vet :crazy:
Just denna månaden är bara helt fel :(
Inga marsvinsköp inplanerade och måste betala min domän och köpa hö....du vill inte byta mot nått webset eller så (specialdesignat bara för dig) :angel:
Kanske lite gratis plats på en 100 mb utan reklam i minst 1 år ;)

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 326
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 178
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 265
Senast: Enya
·
Hundavel & Ras Hejsan! Jag går i tankarna om att köpa hund men får inte ordning på mina tankar om vad jag vill ha riktigt. Kan ni hjälpa mig bolla...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
10 866
Senast: inverterad
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Akvarietråden V